motoren
Æresmedlem
Koselig kveld i går hos en kompis jeg prøver meg på fri jazz hehe
mvh
mvh
Så det var rett og slett deg jeg kjøpte MG-1 armen av? husker ikke tilbake men tror ikke den hadde vært i brukUtrolig flott arm det der.
Takk i like måte Eirik nesten for fint vær til å sitte inne å spille plater nå om dagen, vært mye uteliv denne helgen da ute plassene har åpnetGod pinse motoren håper den nytes med finvær og god musikk
Hehe rama, skal ikke skue hunden på hårene Godt du har truaville du kjøpt bruktbil av denne karen?
svaret er «ja!».
Se det ja og en skikkelig utgave også
Virkelig en smukk spiller du har @BangBang !Godt at du er happy. Delos er en sabla god pickup
Du er ikke den eneste som benytter regnværet til å spille plater. Selv om jeg antakelig is burde vært ute og brukt høyttrykkspyleren på hus og gårdsrom
Jeff Beck rocker mer enn jeg kan huske det har gjort tidligere.
Vis vedlegget 643967
Hadde Clearaudio oem noen uker. Holdt på å slå til!Ja, den er deilig
Og den spiller utover enhver forventning
Ja, det sa jeg også. Men faen, etter noen dager... Vanskelig å forklare.Ikke for å være uforskammet men det er verdens styggeste snurre imo
mvh
De er litt av sjarmen til ARC men er veldig forsiktig med dem og er stadig på jakt etter reserveLiker den der, men hater de vippebryterne.. Har knekt en slik, og de er sikkert ikke enklere å finne nå..