motoren
Æresmedlem
Hehe Ove, tror jeg hopper over det er litt spendt på svaret fra testen
mvh
mvh
Takk for det HC prøver å holde tilbake men er ikke alltid lettGod bedring. Og pass deg, handlekurven blir fort full i febertåka, det vet jeg alt om..
Meget pen spiller. Det er vel ikke luftpumpe på den armen? Stiller det noeN ekstra krav til PU sammelignet med tanensialarmer med pumpe ala Bergmann?Det ble skikkelig høst her i sør, bare drittvær Tror jeg benker meg på sofaen og nyter et album eller 2
mvh
Vis vedlegget 671905
Vis vedlegget 671906
Det går nok fintHehe Ove, tror jeg hopper over det er litt spendt på svaret fra testen
mvh
Nei er ingen luft pumpe men er bare null friksjon lagre på armen, funker gull sammen med LyraMeget pen spiller. Det er vel ikke luftpumpe på den armen? Stiller det noeN ekstra krav til PU sammelignet med tanensialarmer med pumpe ala Bergmann?
Takk for det jorwedSatser på at det blir bra, Frank Nyt dagen på din måte
Joda det var moro med et gjenhør men blir nok noen år til neste gang utrolig hva man hørte på i tidlig alderKomisk - spilte den for noen få dager siden. Lenge siden. Har hørt mye på Henning Kvitnes.
Joda ptb, den ble heldigvis negativ Drikker ikke øl men tar gjerne en dram i kveldOm testen (hvilket jeg håper) blir negativ, så får du kompensere med et par flasker fra butikken , slik at du har Corona allikevel
Takk for tips Nei denne damen kjenner jeg ikke til så dette skal sjekkes ut fortløpendeDu som liker syngedamer motorn! jeg også Om du ikke lyttet til denne har du noe bra tilgode her
Vis vedlegget 673326
Ja det er ikke tull engangKnall artist motoren, han formidlet et budskap med nerve.
Takk for det mister og ribbe hørtes ikke feil utPinnekjøtt hadde eg forrige helg,det blir ribbe denne helgen
Happy fredag motoren
Henta min på Musikkverket på Hamar på fredag. Har ikke fått spilt den ennå, men har forventninger,-særlig til lyden.Fikk denne inn døra i dag signert på hvit vinyl, er spent på denne da den er helt ukjent for meg.
mvh
Vis vedlegget 674214
Ja blir spennende å legge på snurra, har ikke hørt på musikk de siste dagene men det kommerHenta min på Musikkverket på Hamar på fredag. Har ikke fått spilt den ennå, men har forventninger,-særlig til lyden.
Ser at plata får skryt for god lyd. Opplaget er nok ikke så stort, men den er altså fremdeles å få kjøpt gjennom vanlig distribusjon.
Riktignok da ikke signert, som de Grumpy ordner.
Ja det har jeg, utrolig kjapt levert da det bare tok 8 dager fra bestillingen til de lå i post kassen sølv belagte og ser ut som smykkerJa, de kablene der tåler å ligge synlig. Så riktig flotte ut. Kjøpt fra Asia ?
Den skiva der er bra! Etter det så gav hun ut endel som jeg synes var på den kjedelige siden, men hun gav ur en skive sammen med Jan ‘Texas‘ Johansson - The Stockholm Kaza Session som var ganske kulDu som liker syngedamer motorn! jeg også Om du ikke lyttet til denne har du noe bra tilgode her
Vis vedlegget 673326
Gleder meg spesielt til Diana Krall platen hørt på en del av den på youtube og det falt virkelig i smak.Der har du mye vellyd motoren.
En av hennes beste , og den Holly Cole skiva er også helt knall.Gleder meg spesielt til Diana Krall platen hørt på en del av den på youtube og det falt virkelig i smak.
mvh