Det går nok veien skal du se K Det er jo det som er moro med å få noe nytt i hus, må kanskje få inn noe nytt her også om litt.Kos deg F
Her jobbes det med å få justert inn anlegget.... igjen...
Hehe.. Det nytes!Det går nok veien skal du se K Det er jo det som er moro med å få noe nytt i hus, må kanskje få inn noe nytt her også om litt.
Nyt det til fulle
mvh
Takk for det knall bra den låtenha en fortsatt Go dag Motor`n
Mvh Ivan
Ja takk begge deler sier jeg som har tatt fri fredagen
Ja de ser jo bra ut og har et par andre typer også i bestilling men det er bare for gøy, skal ikke bytte ut noen regner jeg medBra kontakter er det på de og.. Gratulerer
Da har du gått glipp av noe bra Karmana men kos deg med ølen og som du sier hold fanen høytBegynner å skjønne at Stjernekamp er en greie som samler halve HFSen. Har ikke sett på det, så da får jeg heller holde fanen høyt, spelle litt rock og drikke en øl eller tre
Det går nok fint,andre her som fortjener Korona men får det sikkert ikkeLitt musikk mens Fårikålen koker Rolige dager på meg da formen ikke er på plass så det blir Corona testing på meg i morgen tidlig Krysser fingrene
mvh
Vis vedlegget 672932
Vis vedlegget 672933
hehe tror jeg vet hvem du tenker påDet går nok fint,andre her som fortjener Korona men får det sikkert ikke
Sikkert,men er nok ikke bare hanhehe tror jeg vet hvem du tenker på
mvh
Nei du har nok rett i det Skal iallefall bli godt med middag nåSikkert,men er nok ikke bare han
O
Middag er altid greit å få i segsmaklig måltid!Nei du har nok rett i det Skal iallefall bli godt med middag nå
mvh