Da begynner det å kosteDen kommer i tillegg til kr 15k
mvh
Da begynner det å kosteDen kommer i tillegg til kr 15k
mvh
Ja dessverre så begynner det å koste men håpet det hadde dukket opp noe på brukten utover vinteren?Da begynner det å kosteHusker jeg var i samme situasjon for et drøyt år siden og da stod Whest veldig høyt på min liste, men så var det å få hørt på spetaklet da! Spennende å se hva du velger til slutt
![]()
Ja den er knallbra SoundVeldig bra den Ginne M. skiva !
Nei har ikke detHar du sett denne, et ganske fascinerende innblikk i produksjon av Focal høyttalere.
Focal
Mulig RES vet, mener å huske han spilte på ARC riia en periode...For øvrig flotte produkter med stor eie gledeJa dessverre så begynner det å koste men håpet det hadde dukket opp noe på brukten utover vinteren?Har også kikket på ARC PH6 som en kandidat og den regner jeg med at Mono låner meg for å teste ut hvis det blir aktuelt.
Eneste som bekymrer meg er om det er nok gain i ARC?
Vis vedlegget 687157
Takk for det TASMulig RES vet, mener å huske han spilte på ARC riia en periode...For øvrig flotte produkter med stor eie glede![]()
Dronning Mauds Land er meget velproduserte plater. Har tre av dem på CD. Er dette vinyl?
Jeg har alt de har gitt ut men bare på Cd dessverreDronning Mauds Land er meget velproduserte plater. Har tre av dem på CD. Er dette vinyl?![]()
Ja. Har selv Meridian drivverk og Auralic Dac. Cd låter overraskensde bra. Også finnes ikke Kirkelig kulturverksted på strømmetjenester. Såvidt jeg vet. Bruker Qobuz. De er litt svakere på nordisk musikk. Men låter kanskje best.Jeg har alt de har gitt ut men bare på Cd dessverrefunker det også når en har en oppegående digital rigg
mvh
Se der ja
Snø?Nå er det like før at snøen kommer her i byenmen koser meg inne i varmen .
Kanskje på tide å fyre opp og få litt musikk i heimen.
mvh
Vis vedlegget 688088
Vis vedlegget 688089
Ja dessverre K, er kulde grader og det skyer seg til nå så noe snø kommer nokSnø?
Her skal det heldigvis bli varmere utover kvelden.
De sier regn her
Ferdig brøytet er best.
Hørtes kaldt ut HC men ja vi bor i verdens beste land uten tvilMinus 21 her og digger det, verdens beste land, ihvertfall for meg. Fortsatt god helg!![]()
Neida det er ikke det, veldig godt fornøyd men er nok bytte trangen som slår innNoen spesiell grunn til at du bytter ut LP33? Eller er det bare utstyrsnerven som klør![]()
KKV er på Tidal i alle fall.Ja. Har selv Meridian drivverk og Auralic Dac. Cd låter overraskensde bra. Også finnes ikke Kirkelig kulturverksted på strømmetjenester. Såvidt jeg vet. Bruker Qobuz. De er litt svakere på nordisk musikk. Men låter kanskje best.
Så bra da. Heldigvis har jeg de fleste KKV, som jeg vil ha, på cd eller vinyl.De var vel ennå sterkere på norskt den gangen de het Wimp. Var med fra starten der. Qobuz har meget bra utvalg av jazz, klassisk og smalere sjangere. Jeg gikk gjennom Stereophile sin årelange Records to die 4. Fant nesten alt på Qobuz. Og der er det mye sære album. Mye av det er veldig bra musikk. Ikke så mye Cirkusmusikk, som det kalles blant lydfrikerKKV er på Tidal i alle fall.
Lommeboka har blitt for tjukk. Sjekka Riaa trinnet på nettet. Høy kvalitet det. MCap ladelytter og greier. Hva skal du evt gå for da? End game værsting.......Neida det er ikke det, veldig godt fornøyd men er nok bytte trangen som slår inn
mvh
Lommeboka er iallefall ikke for tjukkLommeboka har blitt for tjukk. Sjekka Riaa trinnet på nettet. Høy kvalitet det. MCap ladelytter og greier. Hva skal du evt gå for da? End game værsting.......
Jeg tviler på at det gir noen større forskjell. Haar du en bra rør riaa og bytter til en annen rør riaa. Kommer det bare til å låte annerledes. Ikke nødvendigvis bedre. Dersom kvaliteten er god på den du allerede har såklart. Modifisering og oppgradering av utstyr man har kan også gi stor forbedring. Nå så jo innmaten i din riaa allerede bra ut. Dette erfarte jeg første gang når jeg fikk satt inn en clock i en Rotel cd spiller for 30 år siden. Morten fra NAT gjorde jobben. Stor forbedring .Kan anbefales.Lommeboka er iallefall ikke for tjukkmen har nok bare byttesyken og lurer litt på noe fra ARC for øyeblikket men har lyst til å prøve Eat også men blir litt dyr med ekstern power supply.
Har ute ønskes kjøpt annonse og har en som er handlesyk på min LMmen vi for se
mvh
Det kan jo diskuteres men er lysten på prøve noe nytt og er veldig glad i ARCJeg tviler på at det gir noen større forskjell. Haar du en bra rør riaa og bytter til en annen rør riaa. Kommer det bare til å låte annerledes. Ikke nødvendigvis bedre. Dersom kvaliteten er god på den du allerede har såklart. Modifisering og oppgradering av utstyr man har kan også gi stor forbedring. Nå så jo innmaten i din riaa allerede bra ut. Dette erfarte jeg første gang når jeg fikk satt inn en clock i en Rotel cd spiller for 30 år siden. Morten fra NAT gjorde jobben. Stor forbedring .Kan anbefales.
Musikken er fin og behagelig, om ikke banebrytende, men for en deilig innspilling! Strømmer fra Tidal på mitt beskjedne anlegg, men dette er så godt å høre på. Balsam.For øyeblikket ligger denne på snurrahåper hun kommer med noe nytt dette året? veldig sansen for henne
mvh
Vis vedlegget 687168
For øyeblikket ligger denne på snurrahåper hun kommer med noe nytt dette året? veldig sansen for henne
mvh
Vis vedlegget 687168
Ja den er knallbra Soundmåtte det bare komme flere fra henne
mvh