Da fant jeg en butikk som hadde igjen trengerikketrim utgaven, og plasserte bestilling tvert, selvom det ble noen kronerVis vedlegget 694188
AP som jeg har, er ikke dobbel, det er altså den AP 2012, - "uten ekstra trim" som ptb viser til, men tror ikke den enkle er tilgjengelig i butikk mer.
Jeg spiser julemat hele året rama, vi har heldigvis en god slakter i nærheten smaker best utenom julenkjør på, bare tull at pinnekjøtt er forbeholdt jula.
det skal spises hele året, om man så må fryse ned noen batcher mens det er tilgjengelig og ta det opp midt på sommeren.
Jeg har da vitterlig et par av disse som slippes nå på vinyl fra før.Ho Kari slipper 5 gamle plater på vinyl i morgen. Men det visste du kanskje allerede.
Platekompaniet
www.platekompaniet.no
Nei det visste jeg ikke men har det jeg trenger fra den kantenHo Kari slipper 5 gamle plater på vinyl i morgen. Men det visste du kanskje allerede.
Platekompaniet
www.platekompaniet.no
Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor en må gå til Shelby Lynne fremfor å gå rett på originalen:Jeg har både AP og Lost Highway.
Vis vedlegget 694188
AP som jeg har, er ikke dobbel, det er altså den AP 2012, - "uten ekstra trim" som ptb viser til, men tror ikke den enkle er tilgjengelig i butikk mer.
Den rimelige/vanlige versjonen er helt elendig. Den er knapt verdt å ha etter min mening. Mye støy og urenheter i vinylen. Det er matte felter i vinylen som ikke lar seg vaske bort.
Det er mulig at dette er et uheldig /spesielt dårlig eksemplar, men uansett så hører man at lyden ikke er som på AP.
Hadde helt klart valgt CD framfor den rimelige LP. .
(Har CD også, men ingen cdp i huset lenger
)
Er vel bra begge disse tkr.Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor en må gå til Shelby Lynne fremfor å gå rett på originalen:
Vis vedlegget 695478
Ingenting imot Shelby Lynne, men hva angår synging etterlater Dusty Springfield henne i veistøvet.
Mvh
Jada, ikke til forkleinelse for Shelby Lynne. Jeg synes at hun er dyktig!Er vel bra begge disse tkr.
Den ene utelukker ikke den andre.
Jeg vil si at BEGGE er et must.
Jeg har begge på Analogue Productions, og Dusty in Memphis låter også veldig bra, om enn ganske tidstypisk med tanke på stereomiks og slike produksjonstekniske ting. Egentlig ganske fascinerende.
Dusty Springfield - Dusty In Memphis
<p><span style="color: #ff0000;"><strong>Mastered by Kevin Gray at CoHearent Audio from the Original Master tapes! Pressed At Quality Record Pressings On 45rpm 200g Vinyl!</strong></span></p> <p><span style="color: #ff0000;"><strong>Rolling Stone 500 Grewww.audiophilereferencerecordings.com.au
Bokmerkes! Denne var cool, må sjekke om hun har mer å fare med. Takk for tips.Vi som liker syngedamer Knall låt synes jeg
mvh
Skikkelig godlåt Ivan Bare å kjøre på med tipstar sjangsen på å sende over denna
fortsatt go helg Motor-n
Mvh Ivan
God morgen Blusern Jo takk hu er flink, litt Sade i henneGod morgen.
Hva med litt balsam for ørene, hr motormann?
Tror ikke du finner så mye av henne HFG men er litt fra X-factor UK 2009 som hun var med i og gjorde det veldig bra Har fulgt henne siden litt på avstandBokmerkes! Denne var cool, må sjekke om hun har mer å fare med. Takk for tips.
EDIT: Tidal har lite å fare med mtp musikk fra denne damen
Joda det går i grunnen ganske bra alt tatt i betraktning Kjenner jeg er drita lei av denne pandemien og må holde meg mest mulig hjemme da jeg helst ville vært ute med folkHvordan går det med deg mister? Godt å se at du holder liv i tråden din. Går bare å gleder meg til våren jeg nå..
Vis vedlegget 699199
Panelene har noe ved seg. Helt klart voksen - høyttalere. Lite imponerende, litt påtrengende. Men de gjør det meste rett, og det har jeg sjelden opplevd i mer konvensjonelle høyttalere. Der er det ofte gode, og noen mindre bra ting. God bass, spiss diskant.. Dynamikk og lite bass.. Osv osv.. Magnepan er kompromiss gjort rettJoda det går i grunnen ganske bra alt tatt i betraktning Kjenner jeg er drita lei av denne pandemien og må holde meg mest mulig hjemme da jeg helst ville vært ute med folk
Glad jeg har hatt Hifien og sentralen i tiden som har passert og lengter etter vår som du også gjør HC Tenker du koser deg med Jagen i fin været.
Ellers er du fornøyd med panelene? som jeg er litt misunnelig på
mvh
Høres bra ut HC Har man hatt paneler så glemmer mann det aldriPanelene har noe ved seg. Helt klart voksen - høyttalere. Lite imponerende, litt påtrengende. Men de gjør det meste rett, og det har jeg sjelden opplevd i mer konvensjonelle høyttalere. Der er det ofte gode, og noen mindre bra ting. God bass, spiss diskant.. Dynamikk og lite bass.. Osv osv.. Magnepan er kompromiss gjort rett
Mangel på det sosiale er tungt ja. Tenkte her om dagen at 2020 var ", bortkastet". Nå føler jeg litt på samme måte vedr 2021. Det er i møte med andre en blir fullt ut seg selv..Høres bra ut HC Har man hatt paneler så glemmer mann det aldri
Kunne tenkt meg en tur på puben men det er folketomt ute her i byen krysser fingrene for bedre tider snart men tviler
mvh