Musikkmannen
Musikk i fokus
Minimum en kaffekanne (12 kopper) med nykvernet kaffe hver dag. I dag har det derimot gått ned 17 kopper kaffe (hittil)...
Helt enig, jeg klarer meg godt med 3 krus til dagenbare bra at vi har våre menneskelige nykker og napper og står ved de man skal ha lov til å være litt sær uten at folk må steile jeg også må ha kaffen mørkbrent, tåler ikke så mange kopper lengre og har da blitt desto viktigere å få 1 til 2 gode kopper om dagen, heller 2 gode enn 10 dårlige
Mvh Ivan
Så pass Jaja må man så må manMinimum en kaffekanne (12 kopper) med nykvernet kaffe hver dag. I dag har det derimot gått ned 17 kopper kaffe (hittil)...
Jeg drikker ikke cola hver dag, men iskald cola på boks eller glassflaske er vel det beste jeg kan få å drikkeDrikker minst 2 liter Cola hver dag og har gjort det de siste 30 årene, vet det ikke er så bra men er helt på Cola kjøret
Nei den platen har jeg ikke Blusern, skal sjekkes ut
Ha en fin påske
mvh
Kul låt sitter å hører på Lorde i dag også, veldig branå ble det så mye kaffesnakk at jeg ble kaffeskjelven så sender over noe muzzak
Hehe Blusern, har fått det med meg men må nok bare hoppe over, for å være ærlig så vet jeg ikke om det hadde blitt den store oppgraderingen ?@motoren du har sikkert sett at det ligger en pent brukt Clearaudio Ovation uten arm på Torget (?)
Den hadde blitt fin hos deg, med tangentialarm og Lyra.
Takker for det Blusern joda skulle gjerne handlet og spilleren er nydelig men jeg må nok roe det ned litt.Ovation er tidligere kåret til årets platespiller i tysk hifipresse. Meget fin spiller av høy kvalitet. Koster tross alt rundt 60 uten arm.
Mulighet for å spare noen kroner på det kjøpet her. Vet at du er begeistret for Clearaudio, så derfor nevnte jeg det.
Joda ser den K men jeg vill gjerne ha plugger og av god kvalitet har erget med at de orginale er litt løseHar hatt diverse plugger og kabler oppigjennom. De siste årene har jeg faktisk foretrukket uterminert. Dvs. strippet kabel rett inn i terminalene.
Det går så fint atte.... Sorry..
Ser nå at det var erfaringer med AQ du var ute etter. Det har jeg ikke ;-)
Har bare erfaring med billigutgaven 100s og der var godset veldig mykt slik at gjengene røk på et par plugger når jeg strammet til skruene.Noen som har erfaring med Audioquest høyttalerkabel, tenkte helst på pluggene? Mine sitter litt dårlig på noen av dem så jeg lurte på å bytte til disse
Regner med at disse må duge?
mvh
Vis vedlegget 709744
Satser på det ble litt forundret da jeg kikket på de løse pluggene at det rett og slett hadde oksidert, var faktisk helt svarte så her må noe gjøresHar bare erfaring med billigutgaven 100s og der var godset veldig mykt slik at gjengene røk på et par plugger når jeg strammet til skruene.
Fikk nye erstatningsplugger fra HFK, men turte ikke stramme til så mye som jeg følte jeg burde gjort.
Men de du linker til er jo et steg opp på kvalitetsstigen, så de tåler nok mer
Ja sølvplugger blir ofte det når de har vært i bruk en stund. Litt usikker på om ledeevnen fortsatt er den samme. Men er nok lurt å bytte de ut så vet du at alt sitter som det skal Kan hende du bør klippe av rundt en cm av lederne også dersom kobberet har oksidert på grunn av lufttilgang der pluggene er løseSatser på det ble litt forundret da jeg kikket på de løse pluggene at det rett og slett hadde oksidert, var faktisk helt svarte så her må noe gjøres
mvh
Dyre er de, men gode. Viktigst er at du er fornøyd selv. God påskeVært inne å kikket litt men de er veldig dyre og skal ha 8 stk så jeg tror jeg tar de fra AQ på klubben
God påske må dere alle ha og kos dere hva dere en gjør
mvh
Du er inne på noe der HC men hvor gode må dem være? Tror nok at de jeg nevnte holder mål i massevisDyre er de, men gode. Viktigst er at du er fornøyd selv. God påske
Gode å bruke.. Lette å stramme.. Solide... Det er hva jeg har vektlagt mestDu er inne på noe der HC men hvor gode må dem være? Tror nok at de jeg nevnte holder mål i massevis
mvh