thetjomster
Overivrig entusiast
Den må sjekkes utDet tørr jeg ikke si på stående fot men jeg bruker denne
mvh
FULLY REGULATED LINEAR POWER SUPPLY FOR CLEARAUDIO CONCEPT TURNTABLE | eBay
Den må sjekkes utDet tørr jeg ikke si på stående fot men jeg bruker denne
mvh
FULLY REGULATED LINEAR POWER SUPPLY FOR CLEARAUDIO CONCEPT TURNTABLE | eBay
Litt bling må en haLitt mere pakker inn døra som jeg ikke trenger til noe Ellers har det vært rolig i det siste her hjemme, formen har ikke vært grei den siste uken men ting er på plass igjen nå
Lar denne få en runde
mvh
Vis vedlegget 714521
Vis vedlegget 714522
Ja men er litt rart å kjøpe ting for å ha på hylla Skal ikke brukes av meg til annet en litt testing eller når noen her trenger noe i en fartLitt bling må en ha
Sbooster er den som er lettest tilgjengelig i Norge, men jeg bestilte en PSU fra MCRU til en Arcam Irdac jeg hadde en gang og den var veldig god. Så har du Teddy Pardo som også får mange gode tilbakemeldinger. Det beste med MCRU og Teddy Pardo er at du får et litt penere kabinett og ser ut som en vanlig ”boks"Jeg går også å tygger litt på å oppdatere strømforsyningen (veggvorten) på Clearaudio'en, men er usikker på hva jeg burde gå for. Kan jeg bruke Sbooster der tro
Du er jo ”The Cable Guy" motoren så du må jo leve opp til forventningene Godt å høre at formen er bedreLitt mere pakker inn døra som jeg ikke trenger til noe Ellers har det vært rolig i det siste her hjemme, formen har ikke vært grei den siste uken men ting er på plass igjen nå
Hehe jeg må jo detDu er jo ”The Cable Guy" motoren så du må jo leve opp til forventningene Godt å høre at formen er bedre
Ja det er rett MCRU ser mye bedre ut en det meste på markede av slike tingSbooster er den som er lettest tilgjengelig i Norge, men jeg bestilte en PSU fra MCRU til en Arcam Irdac jeg hadde en gang og den var veldig god. Så har du Teddy Pardo som også får mange gode tilbakemeldinger. Det beste med MCRU og Teddy Pardo er at du får et litt penere kabinett og ser ut som en vanlig ”boks"
Lykke til og God helg tror du trenger detNyt musikken og kos deg med kaffen! Her kommer svigermo(nste)r på besøk om et par timer...
Ja den har det Sound moro når Grumpy kommer med noen nyheter på vinyl fra tid til annenDet er god lyd på Knut synes jeg. Ha en riktig god helg
Merkelig utsagn! God helg, Motoren!...
Musikk har jeg nok av
...
Jo takk K så virkelig flotte ut i real lifeSå flotte ut!!
Ha en super uke F!
Petterøs mix 3? Og rhodium? Fine å se på, pluggenePakke i posten i dag også Nå skal det skiftes plugger
Fine uke til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 715528
Ja og ja synes de var flotte og gjør jobbenPetterøs mix 3? Og rhodium? Fine å se på, pluggene
Takk for det Sound liker å ha litt orden på tingJa, det der kaller jeg orden i sysakene som det heter Ser strøkent ut.