Bare å si ifra HoJ du er hjertelig velkommenSpørs om ikke en må ta seg en tur sørover når pandemien har gitt seg - ser utrolig flott ut det oppsettet der.
Nei dessverre blir det ikke noe av det, kvittet meg med både ped og bil da jeg bruker for mye medisiner i det daglige og sliter med å beholde lappenHa en riktig god helg du også. Skal du lufte "ped´n"?
Skrivekløe er bare fint Tore og ja hun er virkelig bra og har gitt ut mye fint opp i gjennomKort replikk, motoren! Kjenner meg igjen i det siste du nevnte her! Utenom det så leste jeg litt om Delta G! Litt av ei dame, spør du meg! Hun har hatt litt av en karriere på mange plan! Og den stemmen hørte jeg fra mitt "indre øre" lenge etter at opptaket var over! Det må tyde på "liker"! Skal prøve å holde "skrivekløen" i sjakk og si "fortsatt god helg, motoren!" ( og som vanlig - alt for langt! Tror jeg lider av "skrive - diaré") Mvh Tore
Har sett de live, og de levererNydelig cover
mvh
Du mangler noen stykker ...... men spøk til side...Ble litt platekjøp i dag selv om anlegget har pause om dagen varmt og godt her i sør så en har andre ting å kose seg med.
Snart helg og i morgen ryker klubben på hytte tur med alt det som følger med
mvh
Vis vedlegget 728275
Viktig å markere revir... og pisset der
Du har nok helt rett i det HCNei, det ser ikke ut som det er peanøttene som er i ditt fokus på det bildet der...
Tviler nesten på det Blusern Men fin var hun, iallefall den kveldenEr det Polly Jean Harvey?
"Nøtter"? Spesielt navn... Sikkert "snill"...Ja du er kanskje inne på noe der Har faktisk en ex som heter det
mvh
Må være det med det navnet"Nøtter"? Spesielt navn... Sikkert "snill"...
Høres ut som en strålende arbeidsdelingMens folk er å maler på terrassen min sitter jeg og koser meg med denne
mvh
Tusen takk for det Tore er i grunnen veldig godt fornøyd med den og plutselig en dag har du også en Kaller den en fattig manns BergmanSlutter ikke med "et lengselens sukk" når jeg ser platespilleren din, motoren! Tenk om en dag jeg kunne få meg en slik..........!!? Fin tråd! Mvh Tore
Takk for det HoJ ja den er flott og passer spilleren godt synes jeg.Den tagentialarmen er bare så utrolig flott.