Der er vi på samme plass God helg BjørnJeg lever som om jeg var rik selv om jeg ingen penger har...
Gjør det samme i skrivende stund, mens jeg forsøker litt justeringer på plassering av høyttalereSitter å lytter på albumet, blir nok kjøp.
Hele albumet er å finne på youtube så kan du sjekke ut før et eventuelt kjøp
Du blir ikke den eneste som kjøper den, Motoren.Sitter å lurer på om jeg skal bestille denne Har fått litt sansen for damen.
Noen som har kjøpt den?
mvh
Vis vedlegget 737346
Har hørt i gjennom og jeg får ikke helt foten og gofølelsen. Det gjorde jeg ikke av hennes tidligere album heller, men dette høres litt mer voksent og syntetisk ut i mine ører! Med andre ord ikke noe for en mann med en for i jazzhjørnet og oppvokst med puddelrockSitter å lurer på om jeg skal bestille denne Har fått litt sansen for damen.
Noen som har kjøpt den?
mvh
Vis vedlegget 737346
Liker den godt så langt men tror nok det er et album som vokser på deg over tid som er et kvalitets tegn i min bokHar hørt i gjennom og jeg får ikke helt foten og gofølelsen. Det gjorde jeg ikke av hennes tidligere album heller, men dette høres litt mer voksent og syntetisk ut i mine ører! Med andre ord ikke noe for en mann med en for i jazzhjørnet og oppvokst med puddelrock
Fått tak i en brun en, ser jeg.Spiller en nyvasket utgave av den nå. Kommet til side C. Så langt bra pop, egentlig ganske ulikt hennes tidligere låter.....
Vis vedlegget 737351
Det blir jo aldri feil SluketAt du var en sånn jævel på brudar, Motoren.....