Amou
Overivrig entusiast
Må sjekkes ut. God helg
Flott album men er litt dårlig lyd på den, litt flat eller er det bare hos meg kanskje?En klassiker det der. Ha en super helg F
Mener å huske at det i en sammenheng var nevnt at den var mixet til å låte som om opptaket var gjort i et mindre bar-lokale.… så jeg tror den er mikset for å høres litt gammel og shabby ut.
Ja, Flekkefjord er vel ikke verre eller bedre enn andre plasser i vårt langstrakte landJeg har i grunnen vært på byen hele korona tiden men i helga var det kaos på byen tok litt av kan en si
mvh
Vi har vært veldig heldige med smitte her i byen så livet har nesten vært normalt men uteplassene har slitet litt men nå er det tilbake til normalen heldigvisJa, Flekkefjord er vel ikke verre eller bedre enn andre plasser i vårt langstrakte land
Har alle fra DML men bare på sølv skiver Et av mine absolutte norske favoritt band.Det albumet med Dronning Mauds Land spilte jeg i går kveld. Nydelig!
De andre albumene deres er vel ikke på vinyl, så nå strømmes Tiden kler seg naken Tidal har bare det og det neste så der mangler det første og siste de gav ut
Det meste ligger på Discogs til veldig greie priserMå visst ut på leting etter cd-ene med de tre som kun finnes på slikt. I alle fall det siste som ikke er på Tidal.
Og det er absolutt et av mine favorittband også
det hørtes ut som en god plan Tore nyt helgenFor å prøve med et "trøstens ord", motoren: Hvis denne regnperioden kan føre til mer oppfylling av reguleringsmagasinene til kraftverkene der sør, vil det hjelpe på strømprisene utover høsten og vinteren! Da vil du, og andre, slippe å få vanvittige strømpriser/regninger utover, og det går an å nyte sin hifi uten å tenke på "kwt"!
Her oppe, i det nordenfjellske, har vi hatt "pøsregn" det meste av sommeren, og dermed stort sett fulle magasiner, som igjen fører til "moderate" strømpriser!
Fyll i et glass med "noe godt", sett på en passende plate, strekk deg ut på sofaen og nyt "innelivet"! Og i tillegg: Ha en riktig god helg, motoren! Tore(som har hatt rikelig tid med "inneliv" i sommer)
Folk og røvere er også et band jeg setter veldig høyt og som jeg har alt av Regner med du liker det også? virkelig braMå visst ut på leting etter cd-ene med de tre som kun finnes på slikt. I alle fall det siste som ikke er på Tidal.
Og det er absolutt et av mine favorittband også
Ja det må du virkelig gjøre noe med De aller fleste album fra Folk og Røvere er knall bra( jeg vil si alle)Må innrømme jeg knapt har hørt på Folk og røvere, skammelig! Det skal det gjøres noe med
Kjøpte nettopp, på Discogs, det første og siste albumet til DML fra Danmark
Debutalbumet skal gis bort, trenger ikke det da jeg har det på vinyl.
Fremfor å legge kabel over til UK (som vil gi oss ennå høyere strømpriser i Norge) burde vi dimensjonert opp nettet innenlands for å harmonisert strømprisene innen eget rike.Her oppe, i det nordenfjellske, har vi hatt "pøsregn" det meste av sommeren, og dermed stort sett fulle magasiner, som igjen fører til "moderate" strømpriser!
Et vel ikke helt det som er årsaken til prisene pr nå? .. Grovt sett betaler vi for et "grønt skifte", like det eller ei. Strømprisene kommer neppe tilbake til det de var, og da må en prøve rigge seg ifht tingens tilstand.Fremfor å legge kabel over til UK (som vil gi oss ennå høyere strømpriser i Norge) burde vi dimensjonert opp nettet innenlands for å harmonisert strømprisene innen eget rike.
Nei, nå er det ikke årsaken - og heller ikke det grønne skiftet. Hele "galskapen" startet da vi gikk inn i Norpool (kraftbørsen) for mange år siden. Da startet vi med å gi bort "arvesølvet", som Vedum liker å fronte det med.Et vel ikke helt det som er årsaken til prisene pr nå? .. Grovt sett betaler vi for et "grønt skifte", like det eller ei. Strømprisene kommer neppe tilbake til det de var, og da må en prøve rigge seg ifht tingens tilstand.
... "Skidt I Norge, leve Toten" er trygt og forutsigbart fra Vedum og co. Sånn virker det ikke lenger, i en stadig mindre verden. Strøm blir neppe billigere for oss små, men betaler gladelig om det medfører at energien blir renere totalt sett, i Europa og her.Nei, nå er det ikke årsaken - og heller ikke det grønne skiftet. Hele "galskapen" startet da vi gikk inn i Norpool (kraftbørsen) for mange år siden. Da startet vi med å gi bort "arvesølvet", som Vedum liker å fronte det med.
Så er det masse politisk vissvass om at dette er både nødvendig og smart. Smart - ja, for staten, og alle de aktørene som brått kom på markedet og tradet kwt, har det vært god butikk. For den norske strømkunden - nope.
Bare hyggelig Tore det er bare å kjøre påTakk, forresten, motoren! Man skal ikke legge seg ut i diskusjoner på "annenmanns" tråd! Takker for "god takhøyde", motoren! Fortsatt god helg! Tore