Ja det er et vakkert album som mye av ting han har kommet med og som du sier, lyden er upåklageligFin fint valg motoren og lyden er
En ting der sker med alderen, nogle bliver tone-døve, andre KONE-DØVE...!
Tips til RCA-adapter:Ble dårlig med vinyl i dag da det har blitt litt kontakt problemer på riaaen Har kjøpt 3 sett med 90 graders RCA plugger og alle har tullet så det er nok på tide med noe av kvalitet.
Riaaen er så dyp at jeg er avhengig av noe 90 graders adaptere men det må da gå an å finne noe som funker?
Har dere som er innom noen gode tips så kom med det Hvem selger slike her til lands?
Få sette på denne på CD men en venter på bedre tider
mvh
Vis vedlegget 756179
Vis vedlegget 756180
Jeg har kjøpt Audioquest fra HifiKlubben til å ha bak BW-2. De har fungert helt topp så langtBle dårlig med vinyl i dag da det har blitt litt kontakt problemer på riaaen Har kjøpt 3 sett med 90 graders RCA plugger og alle har tullet så det er nok på tide med noe av kvalitet.
Riaaen er så dyp at jeg er avhengig av noe 90 graders adaptere men det må da gå an å finne noe som funker?
Har dere som er innom noen gode tips så kom med det Hvem selger slike her til lands?
Få sette på denne på CD men en venter på bedre tider
mvh
Vis vedlegget 756179
Vis vedlegget 756180
Var inne på klubben sine sider men fant ikke noe? Har du en link?Jeg har kjøpt Audioquest fra HifiKlubben til å ha bak BW-2. De har fungert helt topp så langt
Nei det blir nye kabler som ikke er så stive tror jeg, da slipper jeg pluggene Men hylla skal være som den erHva med å fore ut den snurrehylla med 5cm? Så kan du droppe de vinkel helvetespluggene
Takk for det Hasse men har plugger på vei fra en hyggelig kar her inneVet, det lite sent, men om Hificable.no ikke er i drift,
da virker Hificable.DK stadig
https://hificable.dk/produkter/20-rcaxlr/617-viablue-xs-rca-adapter-90deg-s/
Ja en ny hylle er jo noe å tenke på, skal kikke litt rundtSynes Evo har et godt forslag, med større og mer solid hylle.
Jeg tenker at det er bedre å bruke penger på ny hylle enn å tape penger på kabelbytte.
Bruktpriser på kabler er helt krise. Man får lite igjen for det meste av det som er på markedet.
Jeg ser du har plugger på vei inn, men det kan vel være noe å tenke på på sikt.
Å nei du min gode mann Blir nok ny hylle da jeg får problemer med In-Akustik sine ogsåJa han takker du,meg blåser du av
Ja se der jaÅ nei du min gode mann Blir nok ny hylle da jeg får problemer med In-Akustik sine også
TAKKER SÅ MYE OVE
mvh
Takk for det Blusern skal sjekke ut eller jeg sender han en pmAtlerovik hadde utfordringer med hylle til platespiller. Du kan se bakover i tråden hans.
Den nye han kjøpte ser solid og bra ut, uten at den gjør for mye ut av seg.
Har tenkt tanken men liker at det ser pent utDet lager du enkelt selv et kapp fra en solid benkeplate å noen knekter
Det er ikke så mye ramme men det går sikkert ann å få til noeevt beholde hyllerammen og få tilskåret en plate i passende størrelse av glass, plexi eller akryl.
blank, sotet eller farget i den valøren som får juicen i motoren til å flyte.