|
Det er det jeg vil gjøre nåPrøvd å koble effettrinnene direkte i stikkontaktene? På noen effekttrinn så kan det fungere like bra og til og med bedre![]()
Stemmer det men det skal det bli gjort noe med snarestLurt å ta de rett i veggen, de fleste produsenter anbefaler vel også det på forsterkere med høyt strømtrekk. Antar det er 1,5mm2 ledere i strømpadda du har og selv om det teoretisk er tilstrekkelig ift det reelle strømtrekket i systemet, så er det unødvendig å strupe kapasiteten ned fra 2,5mm2 som du sikkert har i veggen![]()
Ja det gjør nok det HCGod bedring med ditt og datt, det ordner seg![]()
ÅåÅÅ vet du hva jorwed nå ble jeg gladDu har vel antagelig en av de mest leste tråder her inne, Frank. Lun og vennlig.
![]()
Tusen takk ToreTakk for det, motoren, men vi er nok mange fler som mener akkurat det om deg!"You make a difference" - alltid et godt, oppmuntrende ord til alle oss andre her inne! På den måten får du flere enn meg til å føle seg velkomne!
For ikke å glemme musikken du legger ut - flott! En god slurk medisin, god musikk og litt røyk, hjelper på det meste IMHO! Håper du får en fin søndag!
Tore
Du trenger ikke å være redd for manglende interesse for tråden - den er noe av "tømringen" her inne på forumet! Tore(som du fortalte da jeg var hyperfersk - "min tråd er din tråd"! Et sånt varmt, velment svar hadde jeg aldri drømt om, og siden det ble ting lettere for "nykomlingen"! Jeg tror det i moderne språk kalles "fødselshjelp"
(takk, pappa)
Pinnekjøtt er som å banne i kjerka ja!Pinnekjøtt før 24/12...Det er som å banne i kirken....
Jeg spiser pinnekjøtt hele sesongenPinnekjøtt før 24/12...Det er som å banne i kirken....
Bedre enn torsk i hvert fall....Jeg spiser pinnekjøtt hele sesongenRibbe er min julemat
mvh
Det liker jeg også, torsk og lefse er snadderBedre enn torsk i hvert fall....