motoren
Æresmedlem
Det har du helt rett i Ove Viktig å holde alkohol nivået stabiltKoz deg,regner med at du bøtter innpå masse vodka uansett hva vi sier
God helg buddy
mvh
Det har du helt rett i Ove Viktig å holde alkohol nivået stabiltKoz deg,regner med at du bøtter innpå masse vodka uansett hva vi sier
Har dessverre ikke noe i hus skal innom polet på vei til julebordet, går rett forbiIkke noe å vente på F, bare å åpne flaska.
Høres ut som du bor midt i smørøyet.Har dessverre ikke noe i hus skal innom polet på vei til julebordet, går rett forbi
mvh
Det gjør jeg faktisk midt i smørøyetHøres ut som du bor midt i smørøyet.
Er nachspillet ferdig allerede tror du?God morgen @motoren ! Er formen fin?
De har vel just begyntEr nachspillet ferdig allerede tror du?
Mulig hi got luckyKlokken er 12.. Og fortsatt stille...
Ja, kanskje det... Vodka-briller fungerer sikkert like bra som øl-brillerMulig hi got lucky
Tror faktisk vodka-briller har sterkere styrke en øl-briller, så bedre virkningsgradJa, kanskje det... Vodka-briller fungerer sikkert like bra som øl-briller
Ikke håndhilser? Men sex er greit.. Hva har de røyka I departementet?
Finnes sikkert dem som synes det er helt greit at man slipper å håndhilse før høvlingenIkke håndhilser? Men sex er greit.. Hva har de røyka I departementet?
Du er flink til å ta bilder @inpain1968 ,men nå fikk jeg noen uønskede eksponeringer på netthinnen..Finnes sikkert dem som synes det er helt greit at man slipper å håndhilse før høvlingen
Uønskede eksponeringer kan muligens unngås med litt lengre lukkertidDu er flink til å ta bilder @inpain1968 ,men nå fikk jeg noen uønskede eksponeringer på netthinnen..
Doggy style er nok helt klart å anbefale.Finnes sikkert dem som synes det er helt greit at man slipper å håndhilse før høvlingen
Nå som kroppen er lett dehydrert er det nok dette du trenger.. . Nei, send det til meg, pinnekjøtt er aldri feil. Ha en god oppvåkning og bedring, natten er alltid mørkest før det blir lyst..
Takker Tore Heldigvis har jeg alltid god matlyst etter en utsvevende nattTrøst deg med at "har du matlyst, ja da feiler det deg intet, alt vel"!(sitat min salige farmor) Bare pass på å få i deg rikelig væske med maten; vann og akevitt feks!
Da får du en flott søndagsmorgen - mett og uthvilt! Tore(som enda ikke er igang med julemat, men det kommer nok ganske snart)