Å faenFikk adressen av deg i fjor men de ville ikke sende, de svina![]()
![]()
mvh
|
Å faenFikk adressen av deg i fjor men de ville ikke sende, de svina![]()
![]()
Jeg foretrekker de as is og bare mauler, og kokt samme dagHadde syltelabber til middag på mandag. Dog ikke av type kortreist-rett-fra-bonden, men godt allikevel.
Rein mauling, med kun sylteagurk, brie og sennep som "side-dish".
Ja det er helt vilt ramaliker greit at strømkablene lar vente på seg, med de strømprisene vi har for tiden.
nå koster det faen meg 40 kr for en regulær dusj på ti stakkars minutter med lunka vann!
Takk for opplysningene TTBrukte den sammen med AT33 ev
Syltelabb lagd rett er utrolig godtSå du spiser ikke syltelabber TT?
mvh
Ja det er noe av det beste jeg vet men det må være i fra den lokale slakteren i KvinesdalSyltelabb lagd rett er utrolig godt![]()
Hehe nå lo jeg godt TTSå var det han som ringte slaktern: "Hei, har du syltelabber?
"Ja, det har jeg!"
"Er ikke de vonde å gå med?!"![]()
Ja helt santMasse snø her åeneste fordel med snø er god grunn til å holde seg inne foran hifien
![]()
Ja det er sant men de dukker nok opp denne uken visst ikke posten har mistet demLitt dumt dette med kablene, sparer penger på mindre strømregning da... Det er det eneste positive.
Ja det er ikke tull engang TTFlere som skulle gått til SpecSavers?![]()
Ikke bruk strøm, ikke kjøp briller - mange penger spart. Fantastiske økonomi-tips fra meg....Ja det er ikke tull engang TTSkulle vært gjort for lenge siden
mvh
Da må du gå helt til Mandal!Ja det er ikke tull engang TTSkulle vært gjort for lenge siden
mvh
Mann med hvit stokk funnet virrende rundt i en kald leilighet i Flekkefjord.Ikke bruk strøm, ikke kjøp briller - mange penger spart. Fantastiske økonomi-tips fra meg....
Helt fantastisk TTMann med hvit stokk funnet virrende rundt i en kald leilighet i Flekkefjord.
"Det opplyses videre at mannen letet etter siggen sin og samtidig bannet snøen dit peppern gror"