motoren
Æresmedlem
Fulgte denne damen i høst, hun er virkelig dyktig og en nydelig tolkning her
mvh
mvh
Hehe tror ikke det blir aktuelt, fantastisk albumFikk hakeslepp her nå, jeg leste "selger denne som en start på dagen"
Ja det er et bra album men det er ikke AP dessverre
Om du liker den nok, så "slå til" når du finner en til egnet pris.Ja det er et bra album men det er ikke AP dessverre
mvh
Skal sjekkes opp forløpendeOm du liker den nok, så "slå til" når du finner en til egnet pris.
AP har gjort en helt fantastisk job med denne
Var inne å kikket på Discogs og bayen men det var litt av noen priser, men skal følge litt med fremoverSkal sjekkes opp forløpende
mvh
Ja ser at PM har begge men kunne i grunnen tenkt meg 33 utgavenFantastisk album
Obs: AP har utgitt både 33 og 45 utgave.
På 33 utgaven mangler en' låt
Kan ikke si noe om lyden på 33, men 45 er superbraJa ser at PM har begge men kunne i grunnen tenkt meg 33 utgaven
mvh
Kan jo ikke skuffe deg Blusern så da blir det slikPM har "riktig" versjon.
Gå for 2X45. Den låter bedre også.
Det er jo det som er poenget med å kjøpe disse dyre spesialutgavene.
Så kan du spille CD de dagene du ikke gidder å snu ei plate.
Hvis du synes det bli for mye pes med 2x45, anbefaler jeg streamerJa ser at PM har begge men kunne i grunnen tenkt meg 33 utgaven
mvh
Har foreslått det jeg også. I det minste som et lite tillegg for å sjekke ut ting , men motoren er standhaftig på det punktet.Hvis du synes det bli for mye pes med 2x45, anbefaler jeg streamer
Bruker youtube til å sjekke ut ting funker for megHar foreslått det jeg også. I det minste som et lite tillegg for å sjekke ut ting , men motoren er standhaftig på det punktet.
Streamer er dessuten forenlig med relativt høy promille
De fleste har vel fått med seg mitt forhold til dette.Ja er helt enig det var ikke for å spare noen kroner tenkte bare det hadde vært greit med 33 men har slått det ifra meg takker være deg
mvh
Kan klart anbefales. Har 4LP utgaven ("Night bird"), og kvalitet/lyd/pressing er helt i toppmen denne vurderes på vinyl også...
mvh
Takk for det Musicus Ja skulle nesten tro det men det er ikke noe problem Du er ikke den første som har spurt.Flott oppsett du har motoren, men jeg undrer litt!! blir det ikke litt xtra klirr på venstre siden med det glassskapet så nære? Bare en liten tanke som forsvinner idet store intet..siden du nyter å koser deg med oppsettet som du gjør
Her spilles denne nu ikveld...ikke spesielt begeistret for blues, men denne vurderes på vinyl også...
mvh
Hehe Tore, jeg har OCD så det holder og har hatt det hele mitt liv Her blir det støvsugd ca 2 ganger til dagen og støvtørken gjøre jeg mange ganger hver dag, utstår ikke rot og støv.Ikke for på noen måte virke "nysgjerrig/gravende", motoren! Hvordan klarer du å holde huset så rent og støvfritt?? I våre to boliger - et feriehus ute i periferien og en leilighet i byen - har vi ikke en sjanse til å holde noen av dem så fine!? Har du noen knep på lur som vi begge kunne benytte oss av!??? Tore(som vurderer hjemmehjelp)