Bra bramotoren skrev:JanR vi tåler litt OT her vet du.
mvh
Da tar jeg sjansen på å legge ut ett bilde av SP8
ARC vet å lage hardware
/jan
Bra bramotoren skrev:JanR vi tåler litt OT her vet du.
mvh
HoJ skrev:Har til gode å høre andre som har MG12.. Kunne vært gøy en gang..
ble litt betenkt når noen stiller spørsmål ved mine tanker om jasmine 2,0SE,noen her som har erfaring med denne ??Wergeland skrev:Gjør et søk her på sentralen etter den Jasmin riaan før du bestemmer deg. Mener å huske at det er flere som har skiftet ut denne ganske raskt.motoren skrev:ny riaa og pu er ikke langt unna,ser ut som jeg kommer til å gå for AT-150/YASMIN 2,0 SE.
mvh
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=search2motoren skrev:ble litt betenkt når noen stiller spørsmål ved mine tanker om jasmine 2,0SE,noen her som har erfaring med denne ??Wergeland skrev:Gjør et søk her på sentralen etter den Jasmin riaan før du bestemmer deg. Mener å huske at det er flere som har skiftet ut denne ganske raskt.motoren skrev:ny riaa og pu er ikke langt unna,ser ut som jeg kommer til å gå for AT-150/YASMIN 2,0 SE.
mvh
har lest mye positivt angående jasmine og tenkte å kjøpe denne i usa til en meget hyggelig pris
mvh
takker vermin,du må snart ta deg en tur vet du ikke lange biten.Vermin skrev:Se her var det mye tøft,
Nei det er jammen ikke lange biten, ikke enkelt og komme på da det er generelt "feil" vei i forhold til hvor vi normalt drar på haifai treff.motoren skrev:takker vermin,du må snart ta deg en tur vet du ikke lange biten.Vermin skrev:Se her var det mye tøft,
mvh
takker norum,jo måtte jo prøve meg på en trådNorum skrev:Hello Frank. Har ikke fått med meg at du har egen tråd her Lekkert oppsett du har, magnepan er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å høre.
har tenkt på det samme vermin ;DVermin skrev:Kan du ikke få en kompis på besøk, så stapper du slangen i kjeften hans og plasserer han i naborommet, pumpe ;D
takker HoJ,du har vel kanskje sett dem før vil jeg troHoJ skrev:Flotte høyttalere motoren ;D
Lurer på hvordan advance acoustic MAA-705 låter med magnepanene.. Har hørt disse blokkene sammen med noen B&W høyttalre, da var det voldsomt trøkk i bånn, men meget lite detaljert i toppen, men kan tippe at de passer bedre med MG'n..
Flott dette her!
sant som du sier Mbare en må bare være fornøyd.Mbare skrev:Går det an å ikke være fornøyd hvis man først har landet på Magnepan? ;D
Neste prosjektet, et stykke fram i tid for min del, blir å sjekke ut ulike effektforsterkere til Maggiesene mine. Ikke det at jeg har noe å klager over nå, mest fordi jeg er nysgjerrig (og et visst utløp må jo nevrosene få). En større Hegel, EC, Naim, Rogue er alle på lista over ting eg kunne tenkt meg å prøvd. AA har jeg ikke vært borti. Har du prøvd noe annet på dine Maggies?
Min gamle SP-6B spiller fremdeles nydelig med NOS Mullard rør i min søsters anlegg. Kjøpte forsterkeren 6 måneder gammel i 1981 og den er 100% original. Aldri vært noe tull med den etter snart 30 år. Ikke antydning til noe støy på vendere eller pot'er. Byggekvaliteten er som vanlig hos ARC, førsteklasses.Cobra2 skrev:SP 6 ??? Gammalt, utdatert ræl, dårlig bygget, dårlig kvalitet print, med ubrukelige mengder gain i linjesteg...
Jeg kastet innmaten i en slik (som hadde vært reparert 200 ganger...).
Arne K
tror nok det bia,føler at ting begynner å gå seg til nå.pu trenger jo selvsagt litt mere tid til å løsne skikkelig men alt i alt er jeg meget godt fornøydbia skrev:nå, funker det like bra som det ser ut?
Eeh ja, den kan jeg vel skrive under på!!!motoren skrev:Anbefaler alle til å prøve en ARC som hjertet i husalteret