TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
God morgen motoren!
God morgen ja solen skinner men kroppen spiller ikke på lag de siste dagene så det skjer nok ikke så mye her hos meg.God morgen motoren!
Tviler på det TT er så full av smertestillende så det blir å sitte i god stolen og surfe på tuben etter fin musikk.God bedring mr! Kanskje litt frisk luft og en spasertur kan hjelpe?
Ikke rart den veier 108kg. Gubben til høyre sitter jo fast med hue i boksen!Ikke noe vanlig kjeller lokaler hos Gryphon imponerende
mvh
Ha ha. Og @HasseBasse har løsbart!Ska sei du er på farten i dag TT sitter her og humrer i skjegget som jeg ikke har
mvh
Det har du nok helt rett i TT
Men ute sprit er ikke gale det hellerKan tenke meg at en utepils smaker godt nå. Med det liker jo ikke du. Kos deg uansett
Varmt her også, så det blir pub’ i Hvitsten i kveldEn virkelig sommerdag men grusomt varmt.
Litt DS før en går en tur på byen for litt sommer kos Fortsatt god sommer folkens
mvh
På tide å skru av panelovnene?
Herlige 34 grader her i Sverige
Du må slå av effektforsterkerne dine og skaffe deg et kinesisk laveffekts målemonster til sommerbruk Frank
Da velger jeg heller varmenDu må slå av effektforsterkerne dine og skaffe deg et kinesisk laveffekts målemonster til sommerbruk Frank
Topping LA90 balansert forsterker
Fullbalansert referanse forsterker. Klasse A/B (ikke klasse D) 2 x 50 watt i 8 ohm, 2 x 90 watt i 4 ohm. 1 x 180 watt i mono 8ohm. Test av AudioScienceReview 🙂www.hifisentralen.com
Hehe, fullt forståeligDa velger jeg heller varmen
mvh
26.000 us dollar blir det sagt. Litt stivt kanskje...Den var utrolig tøff. Skulle visst hva den der saken koster.
Ja det er ikke tull engang
Nei nå er det nok denne uken men tar det igjen TTInkke noe mer Jeltzin i helgen altså? Gikk begge med?