motoren
Æresmedlem
Hehe se det ja,det hadde jeg aldri trodd hva steller den mannen med i dag da?Gratulerer med de første 1000
mvh
Hehe se det ja,det hadde jeg aldri trodd hva steller den mannen med i dag da?Gratulerer med de første 1000
Hørtes ikke så verst ut her er det kaldt og overskyet i dag så det kjennes litt godt ut med tanke på formen.(egoist)Akkurat nå ligger jeg rett ut på solsenga på terrassen og hører på musikk gjennom døra. Ikke så aller verst med andre ord.
Massive Attack ble i alle fall i sin tid regnet som sentrum for Trip Hop-genren sammen med Portishead, Tricky og artistene på Ninja Tune Records. Kan ikke huske at Bristol-bølgen ble omtalt som techno den tiden den virkelig var tidsaktuell. Men tiden kan ha forandret på dette for de som har oppdaget det senere enn midten av nittitallet.Det att mye av denne slags musikk blir satt i Techno kategorien blir litt missvisande imo, syns Faithless og Massive Attack er mere downtempo house elektronika musikkMan kan si hva en vil om techno men Faithless er bare knall braHar den No Roots på vinyl veldig bra album
mvh
En del ukjente ting der baluba,skal ta meg en tur på youtube å kikke littMassive Attack ble i alle fall i sin tid regnet som sentrum for Trip Hop-genren sammen med Portishead, Tricky og artistene på Ninja Tune Records. Kan ikke huske at Bristol-bølgen ble omtalt som techno den tiden den virkelig var tidsaktuell. Men tiden kan ha forandret på dette for de som har oppdaget det senere enn midten av nittitallet.Det att mye av denne slags musikk blir satt i Techno kategorien blir litt missvisande imo, syns Faithless og Massive Attack er mere downtempo house elektronika musikkMan kan si hva en vil om techno men Faithless er bare knall braHar den No Roots på vinyl veldig bra album
mvh
Hehe du kan få sagt det TTHvis du ser riktig godt etter, så har enkelte kabler en liten treboks påmontert kabelen. Hvis du åpner denne boksen (kan være vanskelig på enkelte kabler), så er det to stk skruer inni, den ene for pluss og den andre for minus. Skrur du disse skruene med eller motsols, så er det fullt mulig å kalibrere seg til en annen lydsignatur enn den opprinnelige. To ting skal du imidlertidig være obs på: 1. Skrur du for langt inn, kan kabelen kortslutte! 2. Enkelte av disse skruene har pådampet Rhodesiumsmanganitt og ved eksponering kan du pådra deg gullfeber!
Så det er nok lurt å enten la skruene være eller heller kjøpe helt normale kabler.
Tror jeg lar være TT, får så mange uvennerMulig disse med bokser på kan «kalibreres» ved å endre spoler og/eller kondensatorer, men selve kabelen tviler jeg sterkt på kan kalibreres ene eller andre veien. Du får starte en tråd med det spørsmålet, så skal jeg løpe og hente popcornet så lenge
Vis vedlegget 488274
Ja blir greit å få litt ny musikk i hus og dro nok alle under en kam når det gjelder været,beklagerNå skjærer du alle over en kam Motoren!
Her på Nordvestlandet har vi vel hatt det fineste påskeværet siden Herrens år 1991! Men tenk på de stakkarene oppi Finnmarken som har vært uten strøm og sol store deler av påskeuka
15 nye plater skal man ikke kimse av Har noe kvalitetstid i vente da!
Hvis jeg skulle være så heldig å få den skal den plukkes ned og lakkeres i sort pianolakk.I tigerskinn?
Ja savner den veldig og for en lyd rett og slett en perle.Den var virkelig grom motoren!!!
Nei det er helt sant, hatt Jasmine de siste 12 årene.Ingen grunn til å bytte ut det man er fornøyd med.
Hei. PL-570 er en kjempefin platespiller. Vær obs på mye automatikk som lett kanAu da, hva gjorde jeg nå la inn et bud på denne
Et bra resturerings prosjekt
mvh
Vis vedlegget 488326
Takk for det,tviler på at jeg får den men skulle det skje så plukker jeg den helt nedHei. PL-570 er en kjempefin platespiller. Vær obs på mye automatikk som lett kanAu da, hva gjorde jeg nå la inn et bud på denne
Et bra resturerings prosjekt
mvh
Vis vedlegget 488326
krøllevellevålle etter 40 års tid bruk. Den på bilde har fått på limt ny finer så den kan bli vanskelig og skrelle av for evt. pianolakk.
Uansett lykke til med bud
Ser den,kanskje lurt å trekke budet da^veldig sikker,ja. Den er ikke orginal ellers er den bygget i heltre noe som er veldig lite sannsynelig.
Trakk budet,takk for at du sa ifra BunnSolidSer den,kanskje lurt å trekke budet da^veldig sikker,ja. Den er ikke orginal ellers er den bygget i heltre noe som er veldig lite sannsynelig.
mvh
Takker og bukker, egentlig så vil jeg ha en PL 70 MK II men sliter med å finne en til en fornuftig pris og som 230v utgave.Bare hyggelig Hvis du skal ha Pioneer ville jeg gått for PL-550 den er veldig lik PL-570 men da uten automatikk.
Den dukker opp av til MINT og orginal.
Fin tråd du har, Skal følge med.
Fortsatt god påske!
Ja det var ikke så rart, godt noen kom å gjorde meg oppmerksom på detSå da var det kanskje ikke så rart jeg reagerte på «tigerskinnet»?