Jeg har tilsvarende i Audio Technica og selv jeg som ikke spiller så mye vinyl, synes at den gjør en meget god jobb.Takk for det A Denne tror jeg blir grei å ha og skulle ha kjøpt en for lenge siden
mvh
Kikket på en lik din på bayen for et par år siden men ble ikke noe med megJeg har tilsvarende i Audio Technica og selv jeg som ikke spiller så mye vinyl, synes at den gjør en meget god jobb.
Spørs hvor mye juling lyran tåler når du skal vaske den...Der dukket den endelig opp så nå kan Lyraen få seg en skikkelig jule vask
Nyt dagen folkens.
mvh
Julevask er viktig God jul @motorenGod formiddag Starter dagen med å gi puen en velfortjent vask siden det er jul.
Kos dere i dag folkens
mvh
Vis vedlegget 980670
Fader rullan.God formiddag Starter dagen med å gi puen en velfortjent vask siden det er jul.
Kos dere i dag folkens
mvh
Vis vedlegget 980670
Hehe ja det skulle tatt seg ut Nyt kvelden BlusernSynes det stod at du skulle vaske Puben før jul.
Sky Edwards, vokalisten i mitt favoritt band som er MorcheebaHva er dette for en dame motoren?
Takker for info, fant ingenting på bildet serruSky Edwards, vokalisten i mitt favoritt band som er Morcheeba
mvh
Det vsr jo tidlig. Fikk du New Zealandsk kalender og tidssone til jul?Da var det på tide å ønske alle som er innom et riktig godt nyttår og takk for det gamle
mvh
Vis vedlegget 982129