motoren
Æresmedlem
Ikke mye som er så vakkert som Marantz
mvh
mvh
Å jo da!
På grunn av at jeg har lest postene som dreier seg om motorens ulykke med barkrakk og din operasjon så håpet jeg at mitt klønete forsøk på å være morsom ville bli forstått. Beklager og unnskyld hvis jeg fornærmet deg, det var ikke min hensiktDersom du hadde hatt evner til å bla tilbake eit par postar så hadde du lett fått med deg at motoren datt litt forkjært i helga, og eg kom rett frå ein operasjon på Flekkefjord sjukehus.
Å kome med eit slikt forsøk på nedrig humor i denne feelgood-tråden syns eg du burde holde deg for god til.
I din eigen tråd kan du sjølvsagt skrive kva du vil.
Uten aktelse
Peder
Den Monoblokk / Preamp comboen skulle det vært moro å hørt. Har vel knapt nok vært solgt her i Norge..........Ikke mye som er så vakkert som Marantz
mvh
Flott at det snart blir bass i heimen F. Denne tok tid. Hvordan går det med hånden? Ha en fin onsdagGod ettermiddag Kjører på med litt DS som en start på dagen og fikk mail om at subben blir levert førstkommende mandag Ting har tatt litt tid men det har gått bra.
Blir konfirmasjon i Egersund til helgen så det gledes.
Ha en fin lille lørdag folkens
mvh
Vis vedlegget 1053513
Vis vedlegget 1053515
Joda det går bedre men har enda mye smerter. Trenger litt tid til å groFlott at det snart blir bass i heimen F. Denne tok tid. Hvordan går det med hånden? Ha en fin onsdag
Fortsatt god bedring og husk medisineringenJoda det går bedre men har enda mye smerter. Trenger litt tid til å gro
mvh
Man skal da ikke klage på å endelig få noen få dager med sommer?? Tenk d helvete vi har i vente med snø å kuldegrader....Gi meg 30 grader hele månedenTenkte jeg skulle fyre opp anlegget men tror jeg glemmer det i kveld
Ha en fin kveld folkens
mvh
Vis vedlegget 1054227
Joda men kan ikke leve på det hele helga Gleder meg til årets første fårikål middagFikk du ikke skikkelig mat i konfen?
Kjekke jenter du har motoren ! Tenker det blir spennende å få sub'en på plass også.
Kjenner lukta helt hitJoda men kan ikke leve på det hele helga Gleder meg til årets første fårikål middag
mvh
Lukter høst Satt opp terrasse døra for din skyld A slik at du kjenner det skikkeligKjenner lukta helt hit
Ikke noe enda men de har lovet den i dag innen kl 4Ingen bass i dag heller?
Klokken 4.. det er jo lenge siden.Ikke noe enda men de har lovet den i dag innen kl 4
mvh
Den som venter på noe godt osv...Tok visst litt feil, det er innen 18.00 i dag
mvh
Ja det er noe dritt Tiden går tregt når en venter
Ja det er noe dritt Tiden går tregt når en venter
mvh