TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Da hadde jeg ringt Jalla Horn og klaget. Dette er slett kundeservice
Har mailet med dem men virker som alle bare trekker på skuldrene Men problemet mitt er at jeg sitter låst og ikke kan gå noen plassDa hadde jeg ringt Jalla Horn og klaget. Dette er slett kundeservice
Alan pleie å være en servicevennlig kar. Jeg hadde ringt, og bedt om en forklaringMail er håpløst
Ring direkte til Alan 410 37 766 og be ham ordne opp
Joda han er vennligheten selv men har mailet masse og han vet ikke mere en meg virker det somAlan pleie å være en servicevennlig kar. Jeg hadde ringt, og bedt om en forklaring
Men han er vel avsender og dermed den som skal ordne opp ved forsinkelser osvJoda han er vennligheten selv men har mailet masse og han vet ikke mere en meg virker det som
mvh
Helt rett A og dagen er snart sluttMen han er vel avsender og dermed den som skal ordne opp ved forsinkelser osv
Da bør den være på plass i løpet av denne uken.Hasse har tatt saken og den befinner seg i Lillestrøm
mvh
Ikke godt nok Skal jeg sitte å vente i flere dager? nei takkDa bør den være på plass i løpet av denne uken.
Da rekker du en runde på HestenHasse har tatt saken og den befinner seg i Lillestrøm
mvh
Ja kjenner det hadde vært godt
Hvor lenge har du ventet på suben da? Bestilte du den ikke i juni) ? da er noen få dager til "ingenting".Ikke godt nok Skal jeg sitte å vente i flere dager? nei takk
mvh
Har ventet i snart 3 månder så min tålmodighet er oppbruktHvor lenge har du ventet på suben da? Bestilte du den ikke i juni) ? da er noen få dager til "ingenting".
Hjelper ingentingPrøver å forstå deg, suben har jo aldri vært nærmere.
Tror du ikke faenskapet ringte og er 10 min unna, endelig kan jeg ta en tur på pubenNår gamlisser og single-pensjonistmenn vet, at livet er kort (det som er tilbake), så er venting
"not an option".
Forstår deg Franke....... forstår deg så utmerket
Oi, 20 min fra Lillestrøm til Flekkefjord må være ny rekord hvis den ikke tok privatfly eller helikopterTror du ikke faenskapet ringte og er 10 min unna, endelig kan jeg ta en tur på puben
mvh
Ble sendt med LesslossOi, 20 min fra Lillestrøm til Flekkefjord må være ny rekord hvis den ikke tok privatfly eller helikopter
hehe... at jeg ikke tenkte på det - raskere enn lysets hastighetBle sendt med Lessloss
Kanskje ingen grunn til tvil (for en gangs skyld)??Der var den i hus Må bare få den på plass å koble opp men de hadde hatt motor stopp i går meget tvilende
Er dette nynorsk (2024) ??Endelig kan jeg si GTATTIS med ny sub