Takker og bukker Vermin Ja horn hadde gjort segIngen stress F, du kan låne EC riaa når som helst. Jeg er stort sett hjemme viss du vil hente.
Må nok snart på enda en sørlandstur i begravelse så kan evt ta den med da viss det passer seg. Den datoen er ikke spikret enda.
Ps. grattis som bestefar igjen, på tide med horn på veggen (eller i stua) ������
Takker så mye Ove og kos deg på reisen dinGratulerer med barnebarn nr 4,Frank
O
Takker så mye joda den har en utrolig flott bygge kvalitet og pluggene sitter som støpt til nesten ingen penger.Grattis med barnebarn nr.4 Forresten flott å se at man kan få kjøpt forseggjort kabel uten at det trenger å koste mye
Takker ja det kan ikke bli bedre en dette.grattis!
perfekt måte å feire ny riaa.
Takker Hcs blir moro å se om denne kan gjøre en god jobb og at den ikke er sort er bare et pluss da jeg helst vil ha sølv/shamp finish.Gratulerer! Både bli kvitt den du har og fått en lekker sak i retur. Selv om det ikke ble en sort boks er nok denne meget god og..
Trodde barn kom med storken? På dine kanter er det tydeligvis en pelikan som gjelder...
Jeg har ikke hørt disse, men spiller på et par Castle Knight 4 som er et par hakk under Avon, så langt veldig godt fornøyd. Den spiller godt og fint på Rega Brio, men tror det kunne hørtes enda bedre ut med litt mer power inn i høyttalerne. Nå sier en lydfil fra youtube meget lite, men en smakebit med Avon kan du se/høre her om du allerede ikke har gjort det:Husker godt Castle fra tidligere år som en rimelig god høyttaler men ser at de har kommet på banen igjen
Flotte talere til en fin pris,noen som har hørt dem?
Vis vedlegget 501098
Ja det er 3 stk 12AX7 som skal byttes ut med Nos Mullard fortløpende, venter bare å få høre noe fra Audiomix Har hatt veldig mye samtaler med Audiomix den siste tiden, utrolig hyggelig kar.Godt du er en kløpper oriontolog blues, kan lite av fugl..
Rør i den LM? Blir spennende å høre hva du synes. Selv har jeg en to boks riaa fra DPA. Holdes høyt av folk i Østfold jeg stoler på.
Se det ja så flott ut den men helt ukjent for meg.Christopher er en fin fyr helt klart.
Min er en lignende modell som denne, ikke riktig så fancy. Men du får ideen..
TubeMann Phono Stage | TUBEGURU AMERICA
Puddinger? joda vi gjør vel det liker også det litt ukjente, greit å ha noe som ikke alle harLiker det litt ukjente.. Men det er vel bare min lett obskure måte å drive hobby på.. Mainstream haifai er ikke helt meg..
16 grader her i dag. Sol, tørt og stusselig... Men er litt lei vær her til lands, vi sutrer. I vinter var det for kaldt og mye snø. På våren var det flom.. Nå er det tørke.. Og så kommer høststormene.. Selger aviser gjør det, men fy pokker så kjedelig. Er vi iferd med å bli noen pudlinger?
Rare greier det der, jeg opplevde faktisk -3 grader i nord Thailand for noen år siden .Apropos vær.. Stedet jeg har frosset mest var i Midtøsten.. På vakt om natta I Libanon. Kliss våt i sørpe.. Satt gjerne fem timer på post.. Etter det har vær vært vær..
Takker Ja det er bare å krysse fingrene å håpe det funkerGratulerer. Dette blir spennende!
Jo takk TT blir ikke test før litt senere i dag da jeg må ut å ta opp krabbeteinene førstDet ramler inn døra di også motoren.
Gromme saker det der. Er spent på lytteinntrykk etterhvert.
Takk for det karmana og kos deg på ferieTøft utseende! Kjekt å høre at det heller ikke er ulyder! Du har jaggu meg hatt nok problemer for en stund nå! Gratulerer fra Drotningsviks utsendte i Bulgarien