Den der er nice! Litt misunnelig på at du har den på vinyl, enjoy!Da er det fredag og helg igjentar det rolig med litt vinyl og barnedåp på søndag .
Ha en fin helg folkens mens jeg setter på denne.
mvh
Vis vedlegget 505186
|
Den der er nice! Litt misunnelig på at du har den på vinyl, enjoy!Da er det fredag og helg igjentar det rolig med litt vinyl og barnedåp på søndag .
mvh
Vis vedlegget 505186
Ja har den på 2 x vinyl med super lyd,fantastisk album på alle måterDen der er nice! Litt misunnelig på at du har den på vinyl, enjoy!Da er det fredag og helg igjentar det rolig med litt vinyl og barnedåp på søndag .
mvh
Vis vedlegget 505186
Takk for tips, jeg for ta turen innom å kikke littDet er tilbud på platekompaniet i helga, så jeg må ta turen innom nettbutikken. Madammen har allerede funnet noen plater hun vil ha. 180 gram selvsagt.
Takker TT, helt enigBlant de aller beste norske utgivelser. Kos deg i dåp
Høres bra ut Ove,en uke igjen så blir det vel lyd i heimenEr ikke det gørgøtt![]()
Mangler kabel til riaa frem til Accuphasen dukker opp,men da blir det vinyl for alle penga
O
Ja håper det,ikke kommet sendigs NR i fra Accuphase ennå:-[Høres bra ut Ove,en uke igjen så blir det vel lyd i heimenEr ikke det gørgøtt![]()
Mangler kabel til riaa frem til Accuphasen dukker opp,men da blir det vinyl for alle penga
O
mvh
Skal jeg komme innom med en kabelstump til deg? Om jeg har det du trenger daEr ikke det gørgøtt![]()
O
Paradox?Trenger 1,5 rca
O
Ta kontakt hvis Jorwed failer. Har to av den lengden der liggende, Evo.Trenger 1,5 rca
O
Takker og bukkerTa kontakt hvis Jorwed failer. Har to av den lengden der liggende, Evo.Trenger 1,5 rca
O
Må jo være detParadox?Trenger 1,5 rca
O![]()
Knall album!Setter på denne mens det diskuteres kabler over en lav sko, er i grunnen glad jeg har kabler
mvh
Vis vedlegget 505749
Må jo si jeg styrte litt med forskjellige Ht kabler før jeg fant roen, der var det til dels store forskjeller men ellers kjøper jeg kabler litt som å kjøpe felger til bilenIngen kabler ingen lyd!
For meg er det viktig at de ser bra ut,har virkelig prøvd å høre forskjeller men har gitt opp
O
Jorwed failer? Fat chance...Ta kontakt hvis Jorwed failer. Har to av den lengden der liggende, Evo.Trenger 1,5 rca
O
Fjern S i https, så blir alt så meget bedre
Takk for tips blusernSer du er litt inne på Miles Davis.
Denne på MUSIC ON VINYL er bra, og låter bra.
En liten advarsel kan heftes ved;
Man bør LIKE Miles Davis veldig godt, og/eller innta lytteposisjon med et åpent sinn, da dette ikke er for trangsynte reaksjonære P4 lyttere!
Vis vedlegget 505902