motoren
Æresmedlem
Ja er helt enig med deg Hcs men flott og bra er det blir nok handel en eller annen gang i fremtidenEnig i at det er fine ting, men ARC virker overpriset... Og iallefall ifht min lommebok
mvh
Ja er helt enig med deg Hcs men flott og bra er det blir nok handel en eller annen gang i fremtidenEnig i at det er fine ting, men ARC virker overpriset... Og iallefall ifht min lommebok
Joda skal prøve HCs Lykke til med leting etter nye kabler, its a jungle out thereHehe, forsiktig nå.. Små bokser med lys er utafor blant de beinharde pragmatikere her inne.. . Selv har jeg funnet mine kabel bukker som skal under kablene her. Hjelper det på noe? Neppe, men det gjør ikke noe galt. Skal ha meg noen høyttaler kabler etterhvert, får se hva jeg lander på
Ja hiver innpå det jeg har HCs tror jeg må ringe en god kompis som er tannlege i dag å trekke ut faenskapetIbux og mye vann.. Ikke godt.. God bedring
Joda fikk den ut til slutt i går, over en time måtte til for å få den ut og nå må jeg bare bli kvitt en byll på størrelse med en tennisballFikk du bukt med tannen?
Ja gjorde visst det men dette er jo over 30 år siden moro med et tilbakeblikk bare synd bildene er så dårligeDu liker mange bokser
Jo takk for det rama jo jeg har vært med en stund kan du si og hatt mye rart opp igjennom årene.du har jaggu vært lenge i gamet, motoren.
respekt!
kult å se old timers som har vært bitt av basillen gjennom mage tiår.
artig å forestille seg den reisen gjennom alskens utstyr som de har dratt i hus opp gjennom årene, all den erfaringen de har gjort seg.
og litt rart og tenke på at ofte driver de samme folka, som i bunn og grunn sitter i samme båt, å slå hverandre i huet ute på det store internettet.
som om to kreftpasienter skulle kranglet om hvilken krefttype som er tøffest.
Det der gir meg en del minner om hvordan Hi-Fi pleide å se ut.Fant et par gamle fotografier fra midt på 80 tallet, dårlige bilder da jeg har knipset fotografier
Moro å se igjen
mvh
Vis vedlegget 507463
Vis vedlegget 507464
Ja du sier noe Bjørn, bare synd at bildene er så dårlige men menDet der gir meg en del minner om hvordan Hi-Fi pleide å se ut.Fant et par gamle fotografier fra midt på 80 tallet, dårlige bilder da jeg har knipset fotografier
Moro å se igjen
mvh
Vis vedlegget 507463
Vis vedlegget 507464
Dette er jammen meg en god refleksjon....... selv om mitt generelle inntrykk er at tonen og synergien er god i de fleste tilfeller. Problemet sett fra mitt perspektiv er at mange synes å ha problem med å se annet enn "meg" når de skriver på et forum.og litt rart å tenke på at ofte driver de samme folka, som i bunn og grunn sitter i samme båt, å slå hverandre i huet ute på det store internettet.
men av og til klarer vi bare ikke å styre oss.
Sånt kan fort skje når noen påberoper seg den ene ubestridde sannheten, det være seg vitenskap eller religion/Gud. Ingen rom for diskusjon, da. Hverken Gud eller vitenskap tar fanger, nemlig.og litt rart å tenke på at ofte driver de samme folka, som i bunn og grunn sitter i samme båt, å slå hverandre i huet ute på det store internettet.
men av og til klarer vi bare ikke å styre oss.
Klarer ikke helt å se merke på denne. Så får jeg heller beklage om jeg burde fått denne med meg tidligere i tråden din, hvilket merke/modell er det?Må nesten repetere meg selv og si at er utrolig godt fornøyd med denne riaaen, anbefales virkelig hvis noen tenker på rør riaa i denne prisklassen
Sett inn gode Nos rør så er den vanskelig å følge imo
mvh
Vis vedlegget 507488
Er på jakt etter et rack til å sette snurre og riaa på i stua, har kikket litt på dette og sendt dem en mail.
Tror dette må bli greit men trenger bare 2-3 hyller
Rack fra Norstone
mvh
Vis vedlegget 506331
Det er entry level.Det er visst ikke bare i kabel verden det er ville priser, fikk nettopp en mail angående fyllepenner til 84k
https://www.tudos.no/produkt/caran-dache-1010-timekeeper-fyllepenn/
mvh
Har sett en Mont Blanc til NOK 1.600.000,- i et utstillingsvindu i Oslo.Florentine pen maker Tibaldi specializes in proportion, design, and excellent technical execution. Based on the Divine Proportion of Phi, the ratio between the cap and the visible portion of the barrel of the Fulgor Nocturnus equals exactly 1.618 when the pen is closed. This gorgeous writing instrument is encrusted with 945 black diamonds with 123 rubies around the rim. Don’t look for the Fulgor Nocturnus in any store; only one was ever made – and it sold for $8 million at a charity auction in Shanghai.
Gærninger ja, heldigvis det ikke bare er vi som driver med lydDet er entry level.Det er visst ikke bare i kabel verden det er ville priser, fikk nettopp en mail angående fyllepenner til 84k
https://www.tudos.no/produkt/caran-dache-1010-timekeeper-fyllepenn/
mvh
Denne koster $8.000.000,-
Vis vedlegget 507652
Har sett en Mont Blanc til NOK 1.600.000,- i et utstillingsvindu i Oslo.Florentine pen maker Tibaldi specializes in proportion, design, and excellent technical execution. Based on the Divine Proportion of Phi, the ratio between the cap and the visible portion of the barrel of the Fulgor Nocturnus equals exactly 1.618 when the pen is closed. This gorgeous writing instrument is encrusted with 945 black diamonds with 123 rubies around the rim. Don’t look for the Fulgor Nocturnus in any store; only one was ever made – and it sold for $8 million at a charity auction in Shanghai.
Mye gærninger der ute.