Denne blir veldig synlig Rama, Riaaen står et stykke opp på veggen Det er bare for moro og så føles det godt å handle littpynt på baksiden av apparatene er et konsept jeg sliter med å skjønne.
Nå sjekket litt, og det er pokker ikke rart at kart og terreng (les stemme og visuelt utseende) ikke stemte helt.^ Hun må definitivt sjekkes nærmere - musikken altså
Ble en smule overrasket over stemmen. Kart og terreng stemte ikke helt, sånn rent umiddelbart
Jeg har bare hørt et par spor av henne men kjøpte platen okke som^ Mnja. Hun har jo en flott stemme.
Lyttet litt gjennom Things You Leave Behind i går, og nå har jeg "skippet" meg raskt igjennom mange av låtene på Most Personal, og - tja.
Jeg synes Most Personal er et veldig ujevnt album. Alt fra litt interessant til (for mye) eazy listening.
Likte i så måte Things... langt bedre, men... ikke minst hennes "Waits" album er spennede greier. Det må nok anskaffes
Ser den men jeg er veldig impulsiv på godt og vondt så jeg gjør en del bomkjøp og avbestillinger i løpet av et år men vi er alle forskjellige Jeg kunne nok lært litt av deg og kanskje du av meg.Mao spontanitet, gambling og impulsivitet. Et kinderegg som lett kan karakteriseres som fremmedord her i huset
Joda, jeg kan også være både impulsiv og spontan jeg - bare jeg får tenkt meg grundig om en stund
Her skal det meste både sjekkes, kontrolleres, analyseres, evalueres og vurderes i både én og flere runder før det tas noen beslutninger, må vite. Så det er relativt sjelden at det ris samme dag som det sales
Ja jeg like denne veldig godt, ha en fin helg ptbCW er en dame jeg har sansen for. En av mine første jazz-album var Travelling Miles. God helg
Link?Har blitt litt begeistret for disse magnet føttene og lurer på om jeg skal dobble hyllen som riaa står på og ha disse i mellom Synes at folk som har problemer med vibrasjoner burde prøve slike.
En lik glass hylle som jeg har og disse i mellom
mvh
Vis vedlegget 517772
The Ultimate Dire Straits Record.Har hatt noen deilige timer med Dire Straits men denne er uten tvil den beste
mvh
Vis vedlegget 517832
her har du de siste jeg viste men finnes mange forskjellige typer og vekt klasserLink?Har blitt litt begeistret for disse magnet føttene og lurer på om jeg skal dobble hyllen som riaa står på og ha disse i mellom Synes at folk som har problemer med vibrasjoner burde prøve slike.
En lik glass hylle som jeg har og disse i mellom
mvh
Vis vedlegget 517772
Trenger nok noe når jeg får opp Funk Firm LSD
Har bare erfaring med de siste jeg linket til og det er helt fantastisk hvor godt det fungerer, hvis jeg kjenner på veggen så er det mye vibrasjoner og kjenner jeg på snurra er det ikke antydning til vibrasjoner.Takk, motoren.
Og hvordan er din erfaring med disse to variantene?
Hehe rama, prøv igjen så du kan kjøpe noen, sikker på det finnes litt vibrasjoner hos deg ogsåmotor!
takket være deg kaster jeg bort tid på å finkjemme anlegget og leter etter vibrasjoner der vibrasjoner ikke finnes, bare for å ha et påskudd til å kjøpe de kule magnetføttene.
men får vel knipe igjen lommeboka og sitte på hendene til behovet faktisk er der.
Tusen takk for det Fosse, meget spennende Kos deg med musikk på tape.Når du kommer til Oslo neste gang må du gir et vink så skal vi snurre Dire Straits på tape.
Alt for dyrt, men siden jeg som deg har Dire Straits som en av mine favorittgrupper er de godt representert på tape. Har faktisk mer Dire Straits enn Springsteen på tape, og det skyldes at førstnevnte i det store og hele har bedre lyd.Tusen takk for det Fosse, meget spennende Kos deg med musikk på tape.Når du kommer til Oslo neste gang må du gir et vink så skal vi snurre Dire Straits på tape.
Hadde selv en Tandberg TD 20A SE hvis jeg husker rett, veldig moro men synes det er litt dyrt i dag med band
mvh
Jøss det hadde jeg aldri trodd, mye DS på tape hørtes spennende ut Tror jeg må klare meg med vinyl og sølv skiver.Alt for dyrt, men siden jeg som deg har Dire Straits som en av mine favorittgrupper er de godt representert på tape. Har faktisk mer Dire Straits enn Springsteen på tape, og det skyldes at førstnevnte i det store og hele har bedre lyd.Tusen takk for det Fosse, meget spennende Kos deg med musikk på tape.Når du kommer til Oslo neste gang må du gir et vink så skal vi snurre Dire Straits på tape.
Hadde selv en Tandberg TD 20A SE hvis jeg husker rett, veldig moro men synes det er litt dyrt i dag med band
mvh
Var litt fornøyd da jeg klarte å skaffe Live at the BBC på vinyl. Dessverre var vinylen dårlig og ble returnert, siste eksemplar i sjappa, skuffet. Nå har jeg den på tape, og det er stas.
Legg ut et oppdrag på www.nimber.no eller Fraktekrigen Norge på Facebook. Mange som reiser mellom Tyskland og Norge som kunne tatt den med seg om du virkelig vil ha denKom over denne på nett til en meget hyggelig pris i Tyskland, en Marantz SA 15 som jeg synes er meget interessant men ikke faen om han ville sende ut av landet
Hvorfor skal det være et problem tro? ikke første gangen det skjer men blir like forbannet hver gang.
mvh
Vis vedlegget 516990
Vis vedlegget 516991