Det må du på disse billige kina vektene ogsåHar en Pro-ject vekt liggende den må jeg treffe spot on på senter merket ellers varierer resultatet .
Vis vedlegget 528310
mvh
Det må du på disse billige kina vektene ogsåHar en Pro-ject vekt liggende den må jeg treffe spot on på senter merket ellers varierer resultatet .
Vis vedlegget 528310
Ja det er liten tvil om hvor de er lagetEr nok made in China alle de vektene der uansett hvilket merke det er trykket på de. Min er også litt humørsyk. Tror jeg tok ut batteriet en gang - og den ble bedre når jeg satte det inn igjen.
Det var nok det sisteEllers har vi selvfølgelig funnet årsaken til dine problemer med Primare, motor. For høy utgangseffekt førte til forvrengning og elendighet.. Eller så satte du inn støpselet feil vei....he, he..![]()
Ja det er et godt spørsmål, det er nok bare tilfeldigheter som gjør at jeg sitter på det jeg har i dag, LS-7 som jeg hadde ble solgt i et svakt øyeblikk men hadde noe annet en stund bla Sugden Masterclass pre som jeg var strålende fornøyd medEt lite spørsmål, motoren. ser at du i anlegget ved trådstart hadde ARC LS-7 pre. Når har du LS-3. Har dessverre ikke lest hele tråden, så kanskje svaret står der et stted. Men kan du kort forklare hvorfor du har byttet - den "gale" veien? Bedr eksemplar nå enn før, øsnek om mer vintage, kanskje 3 låter generelt bedre enn 7 eller at ARC har beveget seg i feil retning, slik som en del mener. Jeg hadde litt lyst på å kjøpe en ganske så strøken atskillig nyere utgave til en egentlig ganske så billig penge her for en del uker siden, men så fikk jeg litt kalde føtter mht lys klang, skarp diskant etc etc, og så tok panikken meg, og jeg rømte unna.....Er litt pysete sånn.
Mvh
Harald
Dette var et godt tips for meg motoren, så takk for det! Aldri hørt om de en gang.Sitter å kikker litt i plate bunken og noe jeg liker svært godt er MorcheebaHar 5-6 album fra dem men har til gode å se at noen her inne har omtalt dem?
Noen flere en meg som har et forhold til dem?
mvh
Bare koseligDette var et godt tips for meg motoren, så takk for det! Aldri hørt om de en gang.Sitter å kikker litt i plate bunken og noe jeg liker svært godt er MorcheebaHar 5-6 album fra dem men har til gode å se at noen her inne har omtalt dem?
Noen flere en meg som har et forhold til dem?
mvh
Ha en riktig trivelig helg!
Takk for info og ha en riktig god helg. Tror jeg tar en tur innom Stereofil og prøvehører litt der for å høre hvor "ille" dagens utstyr låter. Veldig lenge siden jeg har hørt ARC "in natura" nå. Så uansett blir det morsomt. Snuser nok på litt annet også.Ja det er et godt spørsmål, det er nok bare tilfeldigheter som gjør at jeg sitter på det jeg har i dag, LS-7 som jeg hadde ble solgt i et svakt øyeblikk men hadde noe annet en stund bla Sugden Masterclass pre som jeg var strålende fornøyd medEt lite spørsmål, motoren. ser at du i anlegget ved trådstart hadde ARC LS-7 pre. Når har du LS-3. Har dessverre ikke lest hele tråden, så kanskje svaret står der et stted. Men kan du kort forklare hvorfor du har byttet - den "gale" veien? Bedr eksemplar nå enn før, øsnek om mer vintage, kanskje 3 låter generelt bedre enn 7 eller at ARC har beveget seg i feil retning, slik som en del mener. Jeg hadde litt lyst på å kjøpe en ganske så strøken atskillig nyere utgave til en egentlig ganske så billig penge her for en del uker siden, men så fikk jeg litt kalde føtter mht lys klang, skarp diskant etc etc, og så tok panikken meg, og jeg rømte unna.....Er litt pysete sånn.
Mvh
HaraldDa LS-3 dukket opp i England kunne jeg ikke dy meg og det angrer jeg ikke på.
LS-3 har rett og slett mere kjøtt på beina noe jeg trengte i mitt oppsett og så er jeg veldig glad i designet til ARCSå dukker det opp noe i din vei må du bare slå til da jeg tviler på at du vil angre .
mvh
Ja det kan du si GunnerAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Når enden er god er all ting godtAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Men ikke de vitale bakdelerAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
For de som vil se mer Gardot-kropp så er det jo bare å brette ut coveret på The AbsenceAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Godt du minnet meg på denFor de som vil se mer Gardot-kropp så er det jo bare å brette ut coveret på The AbsenceAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Vis vedlegget 529321
Det er ikke godt å si blusern da den ble bestilt i dag
Skal gjøre det, håper det ikke blir et bomkjøpDu får rapportere.
Synes den er litt blandet det jeg har hørt på Tidal, og har derfor stått over.
Hehe jeg tenkte den kom karmanaSkvis.....hmmmm.....ikke så standhaftig![]()
For de som vil se mer Gardot-kropp så er det jo bare å brette ut coveret på The AbsenceAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Vis vedlegget 529321
Kan ikke annet en å leFor de som vil se mer Gardot-kropp så er det jo bare å brette ut coveret på The AbsenceAh, enda godt gitaren dekker til vitale deler til frk Gardot![]()
Vis vedlegget 529321
Veeeldig unødvendig å tipse meg om sånn, ptb. Er frustrert nok som det er:-\
Det scene-bildet har blitt utstudert...Jeg er nå helt sikker på hvor de få føflekkene befinner seg^-^
Har så dårlig utstyr sluket at jeg har nødt til å kjøpe plater med god lyd uansett hva det erBytt nick til strikkmotoren... Melody Gardot, Kari Bræmnæææs... makan til softie![]()
Ahh... Trodde du hadde begynt å shoppe etter artistenes visuelle uttrykk, fremfor det musikalske og lydmessigeHar så dårlig utstyr sluket at jeg har nødt til å kjøpe plater med god lyd uansett hva det erBytt nick til strikkmotoren... Melody Gardot, Kari Bræmnæææs... makan til softie![]()
mvh