Koselig på hytte uten strøm,det er slik det skal væreGod helg! Skal på hytta (primitivt gammelt småbruk uten strøm), og må ta til takke med en Klipsch KMC3 på batteri, men litt musikk og godt i glasset skal det bli uansett!![]()
Kos deg
mvh
|
Koselig på hytte uten strøm,det er slik det skal væreGod helg! Skal på hytta (primitivt gammelt småbruk uten strøm), og må ta til takke med en Klipsch KMC3 på batteri, men litt musikk og godt i glasset skal det bli uansett!![]()
Ha en flott helg med det,HCGod helg. Her skal det testes en amp. Og slappe av![]()
Det skal jeg Ove og det må du ogsåGod helg,Frank. Kozzz deg med musikken
O
Kos deg med nye amper HC og kos deg i helgaGod helg. Her skal det testes en amp. Og slappe av![]()
Det går nok bra,var og testet Jaguar I pace nå,det skuffet stortDet skal jeg Ove og det må du ogsåGod helg,Frank. Kozzz deg med musikken
Okanskje prøve å ikke kjøpe noe nytt i helga?
mvh
Det var jo synd, regner med du hadde gledet deg til å ta den nærmere i øyesyn?Det går nok bra,var og testet Jaguar I pace nå,det skuffet stortDet skal jeg Ove og det må du ogsåGod helg,Frank. Kozzz deg med musikken
Okanskje prøve å ikke kjøpe noe nytt i helga?
mvhat den kommer med FakeffSkinn seter og uten luftfjæring som standard og heller ikke elseter eller varmeseter er ikke bra. Fikk ikke noe luxus følelse i den heller
O
Takk for detFlott og stemningsfullt
Fortsatt god helg!
og krabbe hjemDa er det visst bare å kle seg godt, ut å ta krabbe i kvellingaog masse øl
mvh
Vis vedlegget 514869
og krabbe hjemDa er det visst bare å kle seg godt, ut å ta krabbe i kvellingaog masse øl
mvh
Vis vedlegget 514869![]()
Takk for det HCLykke til! Blir bra til slutt.
Hehe Sluket, takk for det
Takk for det ramalykke til, motoren.
livet kan være et ork, godt vi har musikken.
Takker karmanaLivet lugger godt innimellom! Lykke til!
Neiiiiiiii det heter komperKomler motoren, det heter komler![]()