Karmana
Æresmedlem
Fikk ikke med meg damen, hadde fullt fokus på ultralydvaskeren. Faen, jeg er sjuk
Fikk ikke med meg damen, hadde fullt fokus på ultralydvaskeren. Faen, jeg er sjuk
Jaja dere får bare kalle det hva dere vil men det heter komper
Her har vi en bra mengde kjøtt inni og masse sukker til smakte fortreffelig i kveldJaja dere får bare kalle det hva dere vil men det heter komper
Jeg har vokst opp med denne maten og det heter både, kompe, komle OG klubb (mulig det finnes enda fler betegnelser også), helt avhengig av hvor i landet du kommer!
Jeg er familiær med begrepet komle, fra morssiden som kom fra Rosendal i Hardanger. Det er også flere meninger om hvordan dette skal spises, en tidligere arbeidskollega fra Måløy sverget til saltkjøtt etc. som tilbehør mens jeg er vokst opp med smør og sukker...
Jeg også. Visste ikke at de kunne vaske platene mine mens jeg får tannbehandlingFikk ikke med meg damen, hadde fullt fokus på ultralydvaskeren.
Hadde du tenner til dette da - eller fikk du noen til å tyggeHer har vi en bra mengde kjøtt inni og masse sukker til smakte fortreffelig i kveld
hehe ja det ble ikke trekking denne gangen, det ble bare gjort forarbeid men det er bare snakk om dager så ryker deTullball! For øvrig så er ball også et gangbart navn på produktet ja, glemte det i farta!
Hadde du tenner til dette da - eller fikk du noen til å tyggeHer har vi en bra mengde kjøtt inni og masse sukker til smakte fortreffelig i kveld
Ja helt santNoen ganger er veien til skafottet ulidelig lang...
Nei vettu hva. Spiller heller litt musikk slik som motoren..Å jo da, både Norske Rednecks og Politiet i Södertälje er severdig i kveld
jeg skal ikke presse noen til noe som helst. Var KUN et forslagNei vettu hva. Spiller heller litt musikk slik som motoren..Å jo da, både Norske Rednecks og Politiet i Södertälje er severdig i kveld
Vis vedlegget 515333
Er ikke noe å lure på... ,Setter på denne gamle perlen men på cd så jeg lurer på om jeg skal bestille et ex på vinyl
mvh
Vis vedlegget 515374
Fantastisk sangerinne. Har to CD'er av henne som spilles jevnlig.Det regner og det regner men det er i alle fall ikke snø.
Fikk en hyggelig invitasjon fra Hagto om mini messen i Søgne så det vil jeg prøve å få med meg om det ikke blir noen handel så håper jeg å treffe mye hyggelige folk fra sentralen.
Setter på denne
mvh
Vis vedlegget 515482
Har mange av henne, meget bra faktiskFantastisk sangerinne. Har to CD'er av henne som spilles jevnlig.Det regner og det regner men det er i alle fall ikke snø.
Fikk en hyggelig invitasjon fra Hagto om mini messen i Søgne så det vil jeg prøve å få med meg om det ikke blir noen handel så håper jeg å treffe mye hyggelige folk fra sentralen.
Setter på denne
mvh
Vis vedlegget 515482
Tror jeg må si den jeg la ut nettopp og My one and only thrill samt Worrisome heart"Worrisome heart" og "My one and only thrill" er det som står i hylla mi.
Hvilke er favorittene dine?
Utrolig bra denne dama her. Tok i hvertfall meg med storm i Oslo Konserthus for noen år siden.Tror jeg må si den jeg la ut nettopp og My one and only thrill samt Worrisome heart"Worrisome heart" og "My one and only thrill" er det som står i hylla mi.
Hvilke er favorittene dine?
mvh
Vis vedlegget 515484
Vis vedlegget 515485
Inger Marie En av flere norske «førstedamer»Dette er bare en perle av et album hennes siste.
Løp og kjøp
mvh
Ja, har sett at PM Audio har plater fra dette selskapet, blant annet denne. Men de er dyre, ja.Mange gode og vellydende album i siste poster F.
Hvis man er villig til å spandere noen kroner på godlyden, vil jeg anbefale MELODY GARDOT,-My One and Only Thrill på vinyl på selskapet som heter ORG. Andre format og utgivelser er ikke sammenlignbart! En av de mest vellydende skivene jeg har, men smaker det, så koster det...
Bedre å kjøpe EI plate som koster litt og BLIR SPILT, enn 3-4 som bare står og fyller opp plass.-mener jeg.
Vis vedlegget 515580
God helg
Takk for det blusern Helt enig med deg og jeg kommer noe til å kjøpe denne på en bra vinyl utgivelse selv om jeg har den på cd.Mange gode og vellydende album i siste poster F.
Hvis man er villig til å spandere noen kroner på godlyden, vil jeg anbefale MELODY GARDOT,-My One and Only Thrill på vinyl på selskapet som heter ORG. Andre format og utgivelser er ikke sammenlignbart! En av de mest vellydende skivene jeg har, men smaker det, så koster det...
Bedre å kjøpe EI plate som koster litt og BLIR SPILT, enn 3-4 som bare står og fyller opp plass.-mener jeg.
Vis vedlegget 515580
God helg
Særdeles god lyd på vinyl kan aldri koste for mye, alt med måte selvfølgeligJa, har sett at PM Audio har plater fra dette selskapet, blant annet denne. Men de er dyre, ja.Mange gode og vellydende album i siste poster F.
Vis vedlegget 515580
God helg
Ja helt sant gismo, har alt av henne og det blir snurret nesten hver dag men har det bare på Cd dessverreInger Marie???????????? En av flere norske «førstedamer»??????????????????Dette er bare en perle av et album hennes siste.
Løp og kjøp
mvh
gismo
Takker Sluket, hadde ikke kommet så langt at jeg hadde vært innom bayenBøtter og spann av Ray Brown på vinyl!!!
https://www.ebay.com/sch/176985/i.html?_from=R40&_nkw=ray+brown
Takker sluket, skal kikke litt rundt på nettet i helga å se hva jeg finnerDen godeste herr Brun har virket i mange tiår og har en mengde gode innspillinger bak seg. Særlig trioformatet - der er det mange interessante innspillinger.
Takker blusern skal kikke på det,ikke helt gal pris hellerVis vedlegget 515648
https://bigdipper.no/vinyl/jazz/lp/ray-brown-super-bass-lp-vxlap7401-p0000009812
Jeg har ikke denne selv, så jeg tør ikke gå god for den, men den er på Analogue Productions, så da er det høyest sannsynlig kvalitet.
Sitter å hørt igjennom noe nå og det var ikke helt i min gate dessverre, men det var et godt forsøkTakker blusern skal kikke på det,ikke helt gal pris hellerVis vedlegget 515648
https://bigdipper.no/vinyl/jazz/lp/ray-brown-super-bass-lp-vxlap7401-p0000009812
Jeg har ikke denne selv, så jeg tør ikke gå god for den, men den er på Analogue Productions, så da er det høyest sannsynlig kvalitet.
mvh