lille hiawata
Hi-Fi freak
God helg motoren.
HYSJ på deg!Blir litt forskrekket når jeg ser på oversikten over hvem som er her inne til enhver tid
Ja skam deg Sevald Dette må det bli en slutt på umiddelbartFøler meg gjerrig nå
Er egentlig ikke det Tore men det er en dag innimellom som en våkner veldig tidlig og kaffe og sigg frister for mye så da er det bare å stå oppDu er sannelig et A- menneske, @motoren! Her blir det vanligvis ikke "liv i lervene" før i 9-tiden, og føler meg ikke riktig våken før to store krus kaffe og en sigarett er "unnagjort"!
Ha en fortsatt fin dag!
Tore
Takk for det Tore men tror det blir en rolig helg med Voice og hver gang vi møtes og litt godt å bite iÅ ja, kjenner til den "opplevelsen"!
Da må du også nyte helgen, Frank! Kanskje en pubtur frister?
Tore
Tro kan du gjøre i kirken!men tror det blir en rolig helg
Ja det ble en heftig kveld A og kanskje en liten tur i kveldPå puben i kveld?
God bedring @motoren og håper du er på beina igjen snart! Ingen spøk å falle ned trapperVar litt uheldig tidligere denne uken å datt ned en trapp og fikk skikkelig juling så det er ikke så mye med meg de siste dagene men litt vinyl kan man klare Ikke bare med den fylla
Mye rart som foregår i noen tråder her inne men det gir meg iallefall en god latter og litt fortvilelse, strøm og steiner i øst og vest
mvh
Takk for det min gode mann det gikk hardt utover ryggen men det går nok over selv om det bare blir verre og verre ettersom dagene gårGod bedring @motoren og håper du er på beina igjen snart! Ingen spøk å falle ned trapper
Når deg gjelder strøm så trenger jeg det og da av beste kvalitet