motoren
Æresmedlem
Hehe ja slik har helga vært
mvh
mvh
Man blir stadig forundret over hvor jævlig mye rart som finnes av folk der ute nyt musikkenSkal høre mye før ørene detter av Har prøvd å selge en Hypex sak lenge uten hell men det har vært en del rare forespørsler men i går fikk jeg en mail om jeg kunne ta ut hele innmaten av forsterkeren å selge han kabinettet
Jaja jeg setter på denne og finner horisontalen
mvh
Vis vedlegget 1093269
Nei det kan du være sikker påDu skal vel ikke ha melk du heller.
Wow, fikk faktisk gåsehud av denne, på iPadFredag igjen og snart klar for Voice, legger ut min favoritt så langt
Ha en riktig fin helg folkens
mvh
Enig i at den var god.Wow, fikk faktisk gåsehud av denne, på iPad
Tjøsvolds tolkning er bra, mest pga vokalprestasjonen, samt at hun maktet å tilføre den noe nerve. Men ja, fru Sinatras versjon er deilig, og har den uskyldigheten, sårheten og ømheten teksten krever. Sistnevntes versjon hadde jeg fint klart å høre fem ganger på rad, men neppe førstes.Enig i at den var god.
Originalt og modig låtvalg.
Gjør seg absolutt ikke bort.
En gammel sang først utgitt med Cher i 1966. Covret av mange. Bl a Lady Gaga.
Synes vel den med Nancy Sinatra, også 1966, er den beste. Mye pga gitarspillet.
Låta fikk en boost da Quentin Tarantino brukte Nancy Sinatras versjon i åpningssekvensen til knallfilmen Killbill 1.2003.
Blir spennende å høre om Tjøsvold også kan gjøre andre gode ting.
Så enige vi er i dag C.Tjøsvolds tolkning er bra, mest pga vokalprestasjonen, samt at hun maktet å tilføre den noe nerve. Men ja, fru Sinatras versjon er deilig, og har den uskyldigheten, sårheten og ømheten teksten krever. Sistnevntes versjon hadde jeg fint klart å høre fem ganger på rad, men neppe førstes.
Åh giiid, R! Du sier det med den uskyldigheten, sårheten og ømheten jeg elskerSå enige vi er i dag C.