M
MusicBear
Gjest
Tror du jeg IKKE har tenkt meg om, fordi jeg ikke navngir disse to det her gjelder - som går i Malmin's favør?Hvordan hvet du at det er klart i Malmins favør? Du burde tenke deg om du også når du skriver.Godtfolk - hva er alternativet?
Alle hevder Malmin (og med god hjelp fra Armand) lager hi-fi i verdensklasse. Men allikevel ikke mer unikt at man får kjøpt de samme musikalske ytelser fra andre produsenter. Koster "bare" noen hundretusener mer - gjør det ikke det?
Løsningen burde være å kjøpe dette fra andre produsenter!
...Eller vente saker fra Malmin med de fordeler det har for lommeboka...
Jeg synte sogså at man ikke skal se på Malmin som mannen i gata, mannen med hatt. For man ER en slags kunstner, når man selvlært lager det Malmin gjør - eller noen som har møtt en kunstner som er "normal" på alle områder?
En annen kunstener innen for dette er Mike Bladelius. Tror dere han har et bedre forhold til årskalenderen når det gjelder levering av varer til på forhånd antatt leveringstidspunkt? Hvor ofte leser vi ikke fra de store konsernene - blir ikke levert før slutten av året pga. ditt og datt...
Så kommer vi til det punkt, at det er lett å sitte her å slenge dritt om noen, skjult bak et kallenavn. Jeg kjenner tilfeldigvis til et par stykker som til de grader har utnytte seg av dette, hvor saken i høyeste grad har to sider - klart i Malmins favør. Man skal også tenke seg om før man slenger dritt om en privatperson eller stor bedrift - en bedrift er et "intetkjønn" mens en person er/kan være svært sårbar.
Gapestokker tilhører oldtiden og land vi ikke ønsker å sammenligne oss med eller at vi selv bor i.