Nei, dessverre!Hei Puscifer!
Har din MI 11 light MI 12 frontplate?
Mvh Arild
Knarfar har en stående.Vurderer å bytte ut min MI 11Light.
Gi meg gjerne et hint hvis noen vet om en brukt MI 15 Balanced til riktig pris ??????
Knut ??????
PM sendtKnarfar har en stående.Vurderer å bytte ut min MI 11Light.
Gi meg gjerne et hint hvis noen vet om en brukt MI 15 Balanced til riktig pris ������
Knut ������
Det er alltid gøy å få inn en ny effektforsterker som gjør mye positivt med lyden, men vent til du får koblet på en MI pre på denne, så skjønner du hvor mye en god forforsterker har å si for lyden. Jeg kan bare si, gled deg!Etter over 10 års lurking her på hifisentralen og etter å ha lest 699 sider i denne tråden velger jeg å skrive min aller første post på forumet.
Hadde egentlig tenkt å kjøpe effektrinn fra Electrocompaniet men etter å bli overbevist av noen her på forumet så valgte jeg å kjøpe en MI 9. Kan ikke si at jeg angrer på det kjøpet. Ble en helt annen tyngde og pondus i lyden på mine Dynaudio Focus 160.
Kjøpte en Audio Note M2 Line pre nå på mandag som jeg bruker sammen med MI 9. Ble brukbar lyd med den. Veldig bra med dynamikk. Er dog ikke helt fornøyd da jeg føler at lydbildet ikke har noe luft. Virker litt innestengt.
Jeg vurderer å skaffe meg en MI 11 i stedet da jeg innbiller meg at lyden vil bli mer åpen og luftig.
Hva tror dere MI-eksperter?
Det er nok sannsynlig at Mi 11 vil oppleves mer luftig og lett sett i forhold til M2. Det er nok mulig å få mer luft også med M2, men det kan bety nokså dyre rør, i så fall.Etter over 10 års lurking her på hifisentralen og etter å ha lest 699 sider i denne tråden velger jeg å skrive min aller første post på forumet.
Hadde egentlig tenkt å kjøpe effektrinn fra Electrocompaniet men etter å bli overbevist av noen her på forumet så valgte jeg å kjøpe en MI 9. Kan ikke si at jeg angrer på det kjøpet. Ble en helt annen tyngde og pondus i lyden på mine Dynaudio Focus 160.
Kjøpte en Audio Note M2 Line pre nå på mandag som jeg bruker sammen med MI 9. Ble brukbar lyd med den. Veldig bra med dynamikk. Er dog ikke helt fornøyd da jeg føler at lydbildet ikke har noe luft. Virker litt innestengt.
Jeg vurderer å skaffe meg en MI 11 i stedet da jeg innbiller meg at lyden vil bli mer åpen og luftig.
Etter over 10 års lurking her på hifisentralen og etter å ha lest 699 sider i denne tråden velger jeg å skrive min aller første post på forumet.
Hadde vært genialt om noen kunne vært behjelpelig med det. Bor på Raufoss forresten.Du har ikke mulighet til å få lånt en MI11 her inne da?
Lenge siden jeg har hørt noe fra Audionote. Så tør ikke si noe.
Hvis du sier hvor i landet du bor. Så er kanskje noen så snille å låne deg en.
Gratulerer... Bilder please.Jeg får melde meg inn her. MI-18 ankom i dag. Ante ikke det var halvt kabinett men kjøpte tilfeldigvis en halv pre i tillegg så det passa topp (Jeff Rowland Capri). Førsteinntrykket er knall! Mye amp for pengene, luftig og solid lydbilde.
Noen som ønsker å selge en slik ferdig programmert til min mi15?MI og fjernkontroller er et stadig tilbakevendende tema. Jeg fikk et godt tips her i tråden, og jeg står nå med disse to i hånda:
Vis vedlegget 508773
De er slanke og lette, og har ingen overflødige knapper. Programmeringen er uhyre enkel. Jeg har tenkt å bruke den ene til min MI 11/16, og den andre til MI 23.5.
Mvh Salty
Om du ikke klarer å vende deg til størrelsen. Så finnes jo denne i balansert også. Med dobbelt opp av innmaten.Vis vedlegget 509922
Får legge ved et lite bilde da Størrelsesmessig nedgradering men det låter på ingen måte smått. Organisk, homogent og lekende.
Du får vel denne uten Rifa lytter også. Altså med lytter med mer normal størrelse. Da kan den også bli lavere.Om du ikke klarer å vende deg til størrelsen. Så finnes jo denne i balansert også. Med dobbelt opp av innmaten.Vis vedlegget 509922
Får legge ved et lite bilde da Størrelsesmessig nedgradering men det låter på ingen måte smått. Organisk, homogent og lekende.
De
Denne fronten er av gamle typen. Dvs 50cm bred og 18 cm høy(ca). Dagens er vel 46cm.
Veldig bra, må først teste forforsterkeren, har fått den hjem til test med eventuelt kjøp. Vet ikke hva jeg kan forvente av den. Av de jeg har testet hos meg og liker godt er ec4.5 og Audiolab 8000c, så får jeg se hvordan mi15 gjør det vs de.Jeg kjøpte nettopp et par slike. Jeg kan se om jeg får programmert en til deg når de ankommer.
Mvh Armand
Jeg har en logitech harmony 785, men trenger noe med så få knapper som mulig, den mi15 som jeg har i vente har bare fjernkontrollstyring til volum.Fjernkontroll
https://remotes-world.com/no/
Noen som vet nøyaktig hva som virker?
Så kan vi bestille her.
Armand som må programmere de før at de skal virke?Jeg har en logitech harmony 785, men trenger noe med så få knapper som mulig, den mi15 som jeg har i vente har bare fjernkontrollstyring til volum.Fjernkontroll
Så kan vi bestille her.
Så klart er det ikke bare Armand som må programmere de.. men de fjernkontrollene ser meget greie ut til formålet.Armand som må programmere de før at de skal virke?Jeg har en logitech harmony 785, men trenger noe med så få knapper som mulig, den mi15 som jeg har i vente har bare fjernkontrollstyring til volum.Fjernkontroll
Så kan vi bestille her.
Min Heed kontroll virker
Kobl opp, spill musikk, ikke tenkHva kan jeg forvente angående lyd av en nyåpnet mi15? og hvor lang tid vil det ta før den blir vesentlig bedre?
Ved innspilling, holder det at den står på å blir varm eller bør det også komme signal (musikk) gjennom den?
NEI! Vil ha den selvNoen som har en MI effekt til overs med RCA inn? Vurderer å kjøpe en til rimelig pris om noen har
Det er ikke helt usannsynligNEI! Vil ha den selvNoen som har en MI effekt til overs med RCA inn? Vurderer å kjøpe en til rimelig pris om noen har
Men Dr. Med. Ing. Amp. Malmin kan vel ordne noe?
Du trenger også Mute-funksjonen. Den skrur MI15 fra Standby (rødt ledlys) til On (grønt ledlys). Brukes også til å sette MI15 i Standby (tilbake til rødt LED-lys).Jeg har en logitech harmony 785, men trenger noe med så få knapper som mulig, den mi15 som jeg har i vente har bare fjernkontrollstyring til volum.Fjernkontroll
Så kan vi bestille her.
Ja,og det er go'stemning om dagen=)Her er det "still going strong"!
ja vi venter på din return to MI!Her er det "still going strong"!