Det finnes de som har ventet veldig lenge.. som Carisma og Caddilacmannen.. og jeg kan til dels skjønne at slike ekstrem produkter som de venter på fort kan ta litt mer tid enn normale produksjonsmodeller.. dog er år med venting litt hardt
Personlig er jeg nok ikke den som har ventet lengst.. men noen ting skurrer for min del.
Jeg har bestilt mi23.5 og mi21 monoblokker.. rimelig straight orginal produkter. ventetid ble avtalt ved handel. mi23 skulle være klar i oktober. mi21 i november.
Så ble anlegget jeg hadde solgt kjappere enn ventet, så jeg avtalte da kjøp av en MI7 som venteforsterker, dette ble vel avtalt i september.. denne sto mer eller mindre ferdig og skulle da sendes iløpet av noen dager..
etter et par uker purret jeg vennlig på i en av våre alltid trivelige samtaler om både hifi og livet.. den ble da lovt sendt dagen etter.. samme neste uke.. osv..
Mi7 er enda ikke sendt å jeg har forsåvidt nå avbestilt den og sagt at pengene heller legges i stor strømforsyning til mi23.5
Forsinkelser var noe jeg forventet, og sjokkerer meg ikke.. det som gjør meg litt betenkt og bekymret er at plutselig ramler all kommunikasjon bort.. telefon død, sms ikke svar og mail.. nei den blir ikke besvart den heller.
Jeg har mitt på det tørre, har aldri vært ufin eller noe som helst. samt at alt er gjort opp.. så ja jeg håper Roar kan gi meg respons på mailen han fikk for en uke siden eller 2..
alt jeg vil vite er ca nårti jeg kan forvente produktene som er kjøpt og betalt
Det kjedelige her er også at mens jeg purret på mi7 og satt her med nevroser uten lyd så måtte man bare gi opp å gå ut på markedet å handle andre produkter bare for å få lyd.. dette setter jo et skår i økonomien osv som strengt tatt burde vært helt unødvendig når man har en avtale og produktet har stått klar til sending i 2-3månder....
Jeg håpet i det lengste at jeg ikke skulle bli en av de som klaget, men håper i allefall jeg holder meg mer saklig enn tidligere diskusjoner her inne har vært.
Så kjære Roar.. jeg er ikke sint, jeg er bare frustrert
og håper du tar kontakt med meg slik at vi kan fortsette den gode tonen vi har hatt og bare løse dette
Og til Oks.. jeg velger å mase litt nå før jul, da dette tross alt var en julegave til meg selv....