kwil
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 982
Henger meg på aklamasjonene ift .retep`s beskrivelse av besøk hos "OPS". .retep har nevnt anlegget tidligere (sågar sagt noe om at dette er noen MI på stereoider, ikke hyllevarevariantene) og det har ligget i bakhodet som et system man svært gjerne skulle lånt øre til all den tid her benyttes ht. fra samme fabrikant, om men i forrige genereasjon og i litt større format.
Ikke vanskelig å lese en viss ovasjon over systemets totale lydreproduksjon .
Hadde vært artig å vite hvordan disse MI forsterkerne håndterer større basselementer også, hvordan de oppfører seg i de laveste oktaver. Jeg kan gjerne ha oversett mye i denne svææært innholdsrike tråden, men det synes som de fleste spiller med ht. som ikke har til formål å dekke det totale frekvensspekteret (feil?).
Uansett, svært artig å lese lydrapporten, ikke BARE MI man kunne tenkt seg fra det oppsettet gitt
Ikke vanskelig å lese en viss ovasjon over systemets totale lydreproduksjon .
Hadde vært artig å vite hvordan disse MI forsterkerne håndterer større basselementer også, hvordan de oppfører seg i de laveste oktaver. Jeg kan gjerne ha oversett mye i denne svææært innholdsrike tråden, men det synes som de fleste spiller med ht. som ikke har til formål å dekke det totale frekvensspekteret (feil?).
Uansett, svært artig å lese lydrapporten, ikke BARE MI man kunne tenkt seg fra det oppsettet gitt