|
Men bare oss imellom lissom, når kommer den da... 8)SaltyDog skrev:
gismo skrev:Men bare oss imellom lissom, når kommer den da... 8)SaltyDog skrev:Ja. Det er stille før stormen...!arild skrev:Stille før stormen?
Arild![]()
gismo
;D ;DSaltyDog skrev:gismo skrev:Men bare oss imellom lissom, når kommer den da... 8)SaltyDog skrev:Ja. Det er stille før stormen...!arild skrev:Stille før stormen?
Arild![]()
gismo
(Oss imellom: Jeg vet ikke. Men status forventes fra RM i løpet av dagen.) 8)
Salty
arild skrev:Dagen er snart omme Salty!
Og .retteP må vel snart leggast i stabilt sideleie - blå som ein smurf...
Arild
Greit "ventebilde" dette Salty, men igjen sånn oss imellom lissom, når kommer den daFlott, Arild!
Jeg forsøker å sette meg inn i alt dette nye her på HFS3... Slett ikke lett for en gammel mann.
Men i ventetiden går det jo alltids an å se på et bilde.
Helt enig DestinyJa denne mk 3 versjonen må man sette seg litt inn i her er det mye nytt gett......
Destiny..![]()
RM har det tydeligvis travelt for tiden, og jeg vil ikke stresse ham.Greit "ventebilde" dette Salty, men igjen sånn oss imellom lissom, når kommer den da
gismo
Jeg mener å huske at slartibartfast har prøvd den kombinasjonen.Hallo igjen.
Ingen som har erfaringer med MI og Audio Note høyttalere?
Mvh.
"Flatbanker Mountain"? eller hva var det du sa..?"Backbraker Mountain", anyone
Fanden for en frontplate!
Gratulerer med en kjempeforsterker, SagenS! Og velkommen til MI-menigheten!HEI
Jeg var i kontakt med Roar i januar, spurte om han kunne ordne en MI9. Det kunne han hvis jeg godtok et litt annet kabinett.
Greit for meg, det er innholdet som teller. Så da ble det et gammelt ML23 kabinett. Det ble også 2+500va trafoer istedet for 1 stk 750va.
Har parret den med Thorhauge rør pre. Meget fornøyd med lyden. Sjelden man kan forvente sånn dynamikk fra skarve 2+60w.
Frank
Den pre`n må da være liten Salty..Når vi først er inne på MI 9.1 - her er det første, skremmende bildet vi fikk se av beistet:
Vis vedlegget 134942
Bildet er tatt med en mobiltelefon, og er kraftig forvrengt. Forsterkeren virker stor som et hus...!![]()
Hei noen som kan gi meg tlfnr til Roar. Gjerne på pm![]()
Heisann,
Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men: er det noe problem å ha en MI12 oppå en Mosfet, slik som på bildet? Jeg tenker på lufting og varmeutvikling. Bør det være omvendt, dvs. Mosfet oppå MI12? Evt ved siden av hverandre?
Vis vedlegget 135990
Pål
Jeg spurte Roar om nettopp det ang. et sett med MI12/MI 10.1 SE som hospiterer hos meg en liten stund. Ihvertfall for kl.A forsterkeriet vil preamp på topp hindre ventilasjon. En annen ting er vel at en effektforsterker er langt fra egnet underlag for en preamp mtp. vibrasjoner.
Takk for svar. Fikk rask respons fra RoarSend en tekstmelding til ni-to-to 11 tre-nuller,
eller send en mail til roamalmi krøllalfa online dått no.
Vel, jeg var litt rask da jeg skrev det på jobb idag....har ikke alle modellene til Roar under huden.Det betyr kanskje at vi får en rapport snart, Trane...? Om din vurdering av komboen MI 12 / MI 10.1 SE?
Fikk fort en korrigende mld fra Hokksund. Det er såvisst en SE, jeg var bare ikke klar over at det ikke står SE på frontplaten så den ser lik ut som MI10.1. Naturlig nok lages bare SE nå.Vel, jeg var litt rask da jeg skrev det på jobb idag....har ikke alle modellene til Roar under huden.
Det er vanlig MI10.1.....ikke SE, og det ér faktisk MI11.....ikke 12. Kanskje en litt usannsynlig kombo.
Vel, jeg var litt rask da jeg skrev det på jobb idag....har ikke alle modellene til Roar under huden.
Det er vanlig MI10.1.....ikke SE, og det ér faktisk MI11.....ikke 12. Kanskje en litt usannsynlig kombo.
Har ikke blitt så mye seriøs lytting ennå, men det er såvisst lovende. Prøvde å ta ut pre i går...rett fra Bel Canto Dac2.5 til MI10.1. Det var rent, åpent og luftig som englesang, men dessverre også like blodfattig og substansløst som Marthas engleskole. Så tanken om å klare seg uten pre går nok i favør Roar og evt. min lommebok sin disfavør. Det må være noe som er gjort rett i den der boksen til 30k.
Fikk fort en korrigende mld fra Hokksund. Det er såvisst en SE, jeg var bare ikke klar over at det ikke står SE på frontplaten så den ser lik ut som MI10.1. Naturlig nok lages bare SE nå.