Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.287
    Antall liker
    237
    Torget vurderinger
    1
    bjornh skrev:
    Det er ingen forskjell på inngangene, de starter fra venstre og er da øverst på velgeren, og videre mot venstre følger velgeren nedover. Det skjedde ett eller annet misforhold mellom leverandør av platene og Roar Malmin, men så lenger det er rett frampå så har det vel liten betydning (håper jeg). Det hadde holdt at de var nummerert fra "1" til "5" for min del foran og bakpå. Hadde egentlig vært like greit.
    Nei bjornh, det er absolutt ikke noe som helst problem rent praktisk ;) Og baksiden kunne like gjerne vært merka fra 1-5 son du foreslår.

    Destiny.. :)
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.287
    Antall liker
    237
    Torget vurderinger
    1


    Detta ser flott ut SaltyDog ;) Du har jo et luksusproblem du som kan velge mellom to så gromme effektforsterkere ;)

    Destiny.. :)
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.287
    Antall liker
    237
    Torget vurderinger
    1


    Ja da er Van Den Hul The Orchid testa mellom MI12 og Mosfet ;D ja jeg er fortsatt forundra over hva en kabel kan gjøre godt for lyden :eek:

    Mer frisk, dynamisk, klarere perpektiv med enda bedre innsikt og alikevel mere organisk!

    Og da er kabeln helt rå. Trampefoten fikk en nytt gir i går, og det sier det meste ;D

    Destiny.. :)
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:


    Detta ser flott ut SaltyDog ;) Du har jo et luksusproblem du som kan velge mellom to så gromme effektforsterkere ;)

    Destiny.. :)
    Ja, det virker kanskje litt råflott med disse to MI effektforsterkerne...
    Men jeg har en kjellerstue (foreløpig brukt som lager), og denne kjellerstua skal med tid og stunder bli mitt neste lytterom. Og da er det godt å ha noen gode forsterkere... ;)
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:


    Ja da er Van Den Hul The Orchid testa mellom MI12 og Mosfet ;D ja jeg er fortsatt forundra over hva en kabel kan gjøre godt for lyden :eek:

    Mer frisk, dynamisk, klarere perpektiv med enda bedre innsikt og alikevel mere organisk!

    Og da er kabeln helt rå. Trampefoten fikk en nytt gir i går, og det sier det meste ;D

    Destiny.. :)
    Nå frister du meg virkelig til å prøve Van Den Hul, Destiny! ;D
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.726
    Antall liker
    1.220
    Sted
    Siggerud
    SaltyDog skrev:
    Destiny skrev:


    Detta ser flott ut SaltyDog ;) Du har jo et luksusproblem du som kan velge mellom to så gromme effektforsterkere ;)

    Destiny.. :)
    Ja, det virker kanskje litt råflott med disse to MI effektforsterkerne...
    Men jeg har en kjellerstue (foreløpig brukt som lager), og denne kjellerstua skal med tid og stunder bli mitt neste lytterom. Og da er det godt å ha noen gode forsterkere... ;)
    Man kan aldri få for mye forsterkere. Særlig ikke MI. Alltids kjekt å ha.
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.287
    Antall liker
    237
    Torget vurderinger
    1
    SaltyDog skrev:
    Destiny skrev:


    Ja da er Van Den Hul The Orchid testa mellom MI12 og Mosfet ;D ja jeg er fortsatt forundra over hva en kabel kan gjøre godt for lyden :eek:

    Mer frisk, dynamisk, klarere perpektiv med enda bedre innsikt og alikevel mere organisk!

    Og da er kabeln helt rå. Trampefoten fikk en nytt gir i går, og det sier det meste ;D

    Destiny.. :)
    Nå frister du meg virkelig til å prøve Van Den Hul, Destiny! ;D
    Ja denna Orchiden overraska stort i positiv retning ;D bør testas ;)

    Destiny.. :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    NÅ burde MI folket og wannabee's kjenne sin besøks tid, ligger en MI 10 på børsen.
    Er meg ei gåte hvorfor ikke den har blitt solgt så ivrig dere er til å fremme MI ampene ;)

    /jan
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    JanR skrev:
    NÅ burde MI folket og wannabee's kjenne sin besøks tid, ligger en MI 10 på børsen.
    Er meg ei gåte hvorfor ikke den har blitt solgt så ivrig dere er til å fremme MI ampene ;)

    /jan
    "Slegga" JanR drar til igjen... ;D ;D ;D
    (Kjøp den du Jan, og bli med i MI-menigheten. Jeg vet at du har prøvd den) ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    SaltyDog skrev:
    JanR skrev:
    NÅ burde MI folket og wannabee's kjenne sin besøks tid, ligger en MI 10 på børsen.
    Er meg ei gåte hvorfor ikke den har blitt solgt så ivrig dere er til å fremme MI ampene ;)

    /jan
    "Slegga" JanR drar til igjen... ;D ;D ;D
    (Kjøp den du Jan, og bli med i MI-menigheten. Jeg vet at du har prøvd den) ;)
    En knallamp, ingen tvil :)
    Men så var de penga.

    Har ett par andre prosjekter som må ferdigstilles først, men på sikt.... ;)

    /jan
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Hva er dette...? ???
    Ikke et eneste innlegg i MI-tråden på over 2 døgn? Har wannabe JanR skremt dere...? ???
    Husk at vi har en Adelskalender (*) å tenke på, og klatre i... ;) Kom igjen, MI-venner (og wannabe's)!

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25107.msg1224505.html#msg1224505

    Adelskalenderen pr 04.10.2011:

    1: Klipsch 650 sider
    2: Naim 637 sider
    3: Audio Note 293 sider
    4: SB & Transporter 163 sider
    5: Avantgarde 132 sider
    6: Mac 129 sider
    7: Proac 106 sider
    8: Musical Innovation 100 sider


    Adelskalenderen pr i dag, 13.11.2011:

    1: Klipsch 661 sider
    2: Naim 643 sider
    3: Audio Note 296 sider
    4: SB & Transporter 175 sider
    5: Mac 142 sider
    6: Avantgarde 134 sider
    7: Musical Innovation 119 sider
    8: Proac 107 sider

    Tendensen er klar, og en poengplass er snart forestående. En pallplass virker heller ikke uoverkommelig.
    En førsteplass derimot blir nok vanskelig. Klipsch- og Naim-gutta er tøffe motstandere... ;)


    (*) Adelskalender: Vennetråder med mer enn 100 sider.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Veldig hyggelig å se MI på top 10, trenger litt norsk/nordisk på "adelskalenderen"

    Top 5 før året er omme ? Setter en tier på det ;)


    ps: MI'n på børsen gikk fort.

    /jan
     

    Deep Purple

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2007
    Innlegg
    200
    Antall liker
    55
    Sted
    Mosjøen
    Torget vurderinger
    3
    JanR skrev:
    Veldig hyggelig å se MI på top 10, trenger litt norsk/nordisk på "adelskalenderen"

    Top 5 før året er omme ? Setter en tier på det ;)


    ps: MI'n på børsen gikk fort.

    /jan
    MI 8 på børsen nå...
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.131
    Antall liker
    8.763
    Torget vurderinger
    1
    SaltyDog skrev:
    Hva er dette...? ???
    Ikke et eneste innlegg i MI-tråden på over 2 døgn? Har wannabe JanR skremt dere...? ???
    Husk at vi har en Adelskalender (*) å tenke på, og klatre i... ;) Kom igjen, MI-venner (og wannabe's)!

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25107.msg1224505.html#msg1224505

    Adelskalenderen pr 04.10.2011:

    1: Klipsch 650 sider
    2: Naim 637 sider
    3: Audio Note 293 sider
    4: SB & Transporter 163 sider
    5: Avantgarde 132 sider
    6: Mac 129 sider
    7: Proac 106 sider
    8: Musical Innovation 100 sider


    Adelskalenderen pr i dag, 13.11.2011:

    1: Klipsch 661 sider
    2: Naim 643 sider
    3: Audio Note 296 sider
    4: SB & Transporter 175 sider
    5: Mac 142 sider
    6: Avantgarde 134 sider
    7: Musical Innovation 119 sider
    8: Proac 107 sider

    Tendensen er klar, og en poengplass er snart forestående. En pallplass virker heller ikke uoverkommelig.
    En førsteplass derimot blir nok vanskelig. Klipsch- og Naim-gutta er tøffe motstandere... ;)


    (*) Adelskalender: Vennetråder med mer enn 100 sider.
    At det er aktivitet i tråden er bare positivt. Det er gøy med musikk også! ;D
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.131
    Antall liker
    8.763
    Torget vurderinger
    1
    Er det noen som tester nye saker for tiden?
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    bjornh skrev:
    Er det noen som tester nye saker for tiden?

    Dessverre. Skulle gjerne ha gjort det, men jeg holder på å tanke opp audio-fondet da det trenger sårt litt tilførte midler.

    Har nå levd en stund med min eminente MI 11 Prototype og begynner å kjenne dens lydsignatur. Egenskapene til MI 11 sette virkelig min aldrende Doxa på prøve og det er her jeg merker jeg snart må gjøre en investering. Tror et effekttrinn fra MI virkelig ville gjort seg sammen med MI 11'en.

    Vi får se hvor fort jeg klarer å fylle opp audio-fondet. Håpet er å ha en MI effekt på plass om ikke alt for lang tid :) I mellomtiden får jeg nøye meg med å lese om erfaringene fra dere som er så heldige å ha et MI effekttrin i deres eie.

    Ellers er det meget gledelig å se at denne vennetråden er i sterk utvikling ;D Det øker fra dag til dag tross enkeltdager med få innlegg. Godt å være en del av dette synes jeg. Reflekterte litt over følgende i helgen: Det er ganske unikt at man har et så engasjerende fora med så engasjerte medlemmer og hvor også konstruktøren/produsenten deltar! Det tror jeg ikke skjer mange andre steder.......

    Mvh
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    maxtor skrev:
    bjornh skrev:
    Er det noen som tester nye saker for tiden?
    Dessverre. Skulle gjerne ha gjort det, men jeg holder på å tanke opp audio-fondet da det trenger sårt litt tilførte midler.

    Har nå levd en stund med min eminente MI 11 Prototype og begynner å kjenne dens lydsignatur. Egenskapene til MI 11 sette virkelig min aldrende Doxa på prøve og det er her jeg merker jeg snart må gjøre en investering. Tror et effekttrinn fra MI virkelig ville gjort seg sammen med MI 11'en.

    Vi får se hvor fort jeg klarer å fylle opp audio-fondet. Håpet er å ha en MI effekt på plass om ikke alt for lang tid :) I mellomtiden får jeg nøye meg med å lese om erfaringene fra dere som er så heldige å ha et MI effekttrin i deres eie.

    Ellers er det meget gledelig å se at denne vennetråden er i sterk utvikling ;D Det øker fra dag til dag tross enkeltdager med få innlegg. Godt å være en del av dette synes jeg. Reflekterte litt over følgende i helgen: Det er ganske unikt at man har et så engasjerende fora med så engasjerte medlemmer og hvor også konstruktøren/produsenten deltar! Det tror jeg ikke skjer mange andre steder.......

    Mvh
    Jeg håper at audio-fondet ditt bygger seg opp raskt, maxtor! ;D
    Din MI 11 vil blomstre med et av Roar Malmins effekttrinn. De to rimeligste (MI Mosfet og MI 10.1) er rene røverkjøp, imo. Flere burde få øynene opp for kvaliteten i disse!

    Ellers er jeg enig i din beskrivelse av engasjementet i MI-tråden, og setter også stor pris på at RM selv deltar.
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    SaltyDog skrev:
    maxtor skrev:
    bjornh skrev:
    Er det noen som tester nye saker for tiden?
    Dessverre. Skulle gjerne ha gjort det, men jeg holder på å tanke opp audio-fondet da det trenger sårt litt tilførte midler.

    Har nå levd en stund med min eminente MI 11 Prototype og begynner å kjenne dens lydsignatur. Egenskapene til MI 11 sette virkelig min aldrende Doxa på prøve og det er her jeg merker jeg snart må gjøre en investering. Tror et effekttrinn fra MI virkelig ville gjort seg sammen med MI 11'en.

    Vi får se hvor fort jeg klarer å fylle opp audio-fondet. Håpet er å ha en MI effekt på plass om ikke alt for lang tid :) I mellomtiden får jeg nøye meg med å lese om erfaringene fra dere som er så heldige å ha et MI effekttrin i deres eie.

    Ellers er det meget gledelig å se at denne vennetråden er i sterk utvikling ;D Det øker fra dag til dag tross enkeltdager med få innlegg. Godt å være en del av dette synes jeg. Reflekterte litt over følgende i helgen: Det er ganske unikt at man har et så engasjerende fora med så engasjerte medlemmer og hvor også konstruktøren/produsenten deltar! Det tror jeg ikke skjer mange andre steder.......

    Mvh
    Jeg håper at audio-fondet ditt bygger seg opp raskt, maxtor! ;D
    Din MI 11 vil blomstre med et av Roar Malmins effekttrinn. De to rimeligste (MI Mosfet og MI 10.1) er rene røverkjøp, imo. Flere burde få øynene opp for kvaliteten i disse!

    Ellers er jeg enig i din beskrivelse av engasjementet i MI-tråden, og setter også stor pris på at RM selv deltar.

    Håper du har rett, SaltyDog. Det frister veldig med en 10.1 etter å ha lest testen i Fidelity (men dessverre er kr. 18.000,- nå engang kr. 18.000,-). Merker dog at MI 11 Prototype har gitt meg langt mer musikkglede enn hva jeg først turte å håpe på. Og selv om Doxa'en er overraskende god har jeg sterk lyst til å prøve en 10.1 for å se hvor mye bedre det blir.........
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    18K er 18K, du har rett i det... og jeg kjenner godt til akkurat den utålmodigheten.
    Ta en prat med Roar. ;)
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    SaltyDog skrev:
    18K er 18K, du har rett i det... og jeg kjenner godt til akkurat den utålmodigheten.
    Ta en prat med Roar. ;)

    Roar er alltid hyggelig å snakke med ;D
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.131
    Antall liker
    8.763
    Torget vurderinger
    1
    Roar er alltid hyggelig å snakke med.
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.068
    Antall liker
    4.220
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    skal innom han på onsdagen- lurer på hvor langt han har kommet med MI15

    lurer også på om det virkelig går an å lage den enda bedre enn MI14 ?

    Salty, løp og kjøp deg endelig en platespiller, da vel!
    du vet ikke hva du går glipp av! ;D
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    slartibartfast skrev:
    skal innom han på onsdagen- lurer på hvor langt han har kommet med MI15

    lurer også på om det virkelig går an å lage den enda bedre enn MI14 ?

    Salty, løp og kjøp deg endelig en platespiller, da vel!
    du vet ikke hva du går glipp av! ;D
    MI 15 Super-RIAA... Den tror jeg du kan glede deg til, Slarti! ;D

    ... og platespiller ja... akkurat som maxtor har jeg et audio-fond under oppbygging.
    Jeg gleder meg stort. MI 14 RIAA og plater har jeg jo allerede... Mange ungdomsminner ligger og venter på meg.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.131
    Antall liker
    8.763
    Torget vurderinger
    1
    Mitt neste prosjekt retter seg mot Skviseske og server akkurat nå. Men så tenker jeg at kanskje Roar en dag vil bygge brokoblete MI 10.1 -men det er laaangt fram enda.
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.068
    Antall liker
    4.220
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    brokoblete 10.1 hadde vært meget interessant, ja- :)

    men var det ikke snakk om en 9.1 også?
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    548
    Antall liker
    1.482
    Torget vurderinger
    2
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Moro.

    Går det å gjøre samme "triks" med mosfet:

    Dazed skrev:
    Det som hadde vært ytterst interessant var en monster-Mosfet med 2x2 brokoblede "kanaler" og balanserte innganger. 2x400-450W anyone?

    Er dette plausibelt? RM?
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.131
    Antall liker
    8.763
    Torget vurderinger
    1
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    SaltyDog skrev:
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.

    For ikke å snakke om bilder av produktene! Spesielt av MI 13 da dette er en offisiell versjon som fint kan publiseres på MI-nettsiden ;D

    Mvh.
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.726
    Antall liker
    1.220
    Sted
    Siggerud
    SaltyDog skrev:
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.
    Det var nok ikke Jaerbu
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    .retteP skrev:
    SaltyDog skrev:
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.
    Det var nok ikke Jaerbu
    Er det deg, .retteP...? ???
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    .retteP skrev:
    SaltyDog skrev:
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.
    Det var nok ikke Jaerbu
    Her er posten som fikk meg til å tenke på Jaerbu...

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25107.msg1207855.html#msg1207855

    Men Jaerbu bruker vel en rørpre, så kanskje ikke allikevel...
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.726
    Antall liker
    1.220
    Sted
    Siggerud
    SaltyDog skrev:
    .retteP skrev:
    SaltyDog skrev:
    bjornh skrev:
    RM skrev:
    Hvis dere husker tilbake noen måneder, var det bilder av to Fidelix kabinetter med en spesialversjon av MI 10 print i. De kjöres nå brokoblet med den förste MI 13 på JMLab höyttalere til ca 200K. Kanskje eieren har lyst til å dele noen erfaringer med oss?

    Roar
    Interessant.
    Ja, interessant! :D
    Kom igjen Jaerbu, del dine erfaringer med oss.
    Det var nok ikke Jaerbu
    Er det deg, .retteP...? ???
    Visse likhetstrekk på enkelte felt er det muligens, men JM Labene jeg disponerer er, med sin nypris på 90k, i en noe lavere klasse.
    Og, hadde jeg hatt disse blokkene, hadde jeg neppe klart å holde kjeft med det. ;D ;D ;D
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    1.875
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Ok, da slår jeg meg til ro med det.

    (...og tar en pause fra tastaturet. Sitter hjemme med et armbrudd, etter en uheldig skogstur på torsdag.
    Lyspunkt: God tid til god musikk! ;D )
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn