Jeg er den heldige eier av en 23.5A forforsterker som på alle måter er helt fantastisk, det meste nevnt tidligere i tråden - bortsette fra displayet som ikke ser ut som siste skrik. Jeg må poengtere først at dette ikke er noe eksistensielt problem siden jeg er fullt i stand til å høre om lyden er for sterk eller for svak på mine eldre dager, og man lærer seg rekkefølgen på inngangene. Men dersom man ser på bildet til Puscifer sin siste tråd, har MI-forsterkeren de største bokstavene i displayet, men kanskje det som er vanskeligst å lese?
Spørsmålet er egentlig om noen her på forumet har noen innsikt i om det er mulig å forbedre med et nytt display uten for mye styr. Etter å ha lest gjennom tråden har jeg forstått at digital-domenet ikke er Roar sitt, og vil være avhengig av innspill og innsats utenfra. Ser for meg (har bare spurt meg selv så langt) at det er flere som kan være interessert i å betale for en oppgradering på dette, og om det er noen med den riktige kompetansen som kan "selge" en løsning som Roar kan overta i videre produksjon - ikke sikker Roar er interessert heller for alt jeg vet
, men om noe så er kanskje dette forumet det rette stedet å nevne dette.
Merk: Dette er ikke ment som kritikk på noen måte - jeg kjøpte selv med kunnskap om displayets egenskaper, og var aldri i tvil så lenge finansene var på plass. Jeg lever veldig godt med tingenes tilstand, men hadde vært artig om forforsterkeren så eeeeenda et hakk mer high end ut
.