musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    U

    utgatt25555

    Gjest
    En liten teaser som antyder ting som komme skal :cool:

    Vis vedlegget 787454

    mvh

    Da närmer det seg...

    Har bestilte meg ett par LunaCables Rouge høyttaler og rca, ikke det rimeligste men det behøver det ikke väre heller, tror ikke det er mange i Kongeriket som har hört de så der er det litt ok å vandre alene i erfaringene, alle som ikke tror noe på kabler , spar dere kommentarer, lev videre i villfarelsene om att dere kan høre hva dere ser og tror prestandaen er derefter...fattige åndelige mennesker...

    1646841107357.png




    Obs!! dere som tror dere vite men ikke vet. spar dere for ytterligere kommentarer, hverken jeg eller mine närmeste trenger reddes av bermen... det handler om de siste detaljerna, enten er dere drit døve eller for dumme for deres eget beste...dette er for folk som lytter med hjertet og ikke "hva de andre synes du burde mene"
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Dette skal bli hyggelig, får på mandag besök av min gode venn impulse..bedre örer og hyggelige anbefalinger skal man lete veldig lenge efter, skulle ønske jeg var like bra på å formidle opplevelser/fölelser...men hyggelig skal man allikevel ha det, enjoy!

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe, at du gidder, min gode mann. La nå de holde på. Det er ingenting nytt, fra de samme folka, de samme vitsene og skriverier - år etter år. Det er et skjær av perversitet over det hele:ROFLMAO:. Det du gjør, er å gi næring til deres messiaskompleks, eller var det peniskompleks? Jaja, ikke viktig...
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hehehe, at du gidder, min gode mann. La nå de holde på. Det er ingenting nytt, fra de samme folka, de samme vitsene og skriverier - år etter år. Det er et skjær av perversitet over det hele:ROFLMAO:. Det du gjør, er å gi næring til deres messiaskompleks, eller var det peniskompleks? Jaja, ikke viktig...
    hehehe..noen ganger får man ta steinen ut av skoen når det skaver, synes nesten mer synd på de som faktisk hører forskjell men ikke gidder/våger uttrykke det av forskjellige grunner, å miste hfs cred´n sin, redd for å bli driti ut osv...for snakker man med folk irl så er det mange som mener seg oppleve forskjeller men som ikke vil snakke høyt om det, ikke alltid så sjelsettende forskjeller, men nok til at man tar visse valg..
    Dette har ikke noe med pris på kablene å gjøre, de er ofte hinsidig priset og og prestandaen står ikke ikke til prisen, alltid!

    I en annen symbolikk, misforstå det rett..

    220310_pon_5974.jpg


    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    ..så..over til det viktigste! Denne karen får starte dagen..



    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Får sette memory lane vandringen på vent!
    Idag begynte en ny epoke, med Franco Serblin Accordo...dette er bra, bedre enn forventet, så det er hyggelige stunder framfor en 😎
    Takk til Jess for meget god service!!

    F079E349-68DB-46AE-BA1B-ACF4E5BC8682.jpeg


    Mvh
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.505
    Antall liker
    15.356
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer med nydelige høyttalere🤩 Passer resten av oppsettet perfekt visuelt(y)
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    HT noen flere cm fra bakvegg vil utgjøre en større forskjell enn de fleste kabler 8) Uansett gratulerer med flotte ht. :)
    Takker! Tenk deg det beste fra begge alternativer, kabler & avstand, jeg tar gjerne begge 😉

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Oppsummering av byttet, " det låter dypere" enn før, og hun har så rett så rett frøkna, mer bass også sier hun.."hvordan går det med naboen"? Herlig! Forandringer til det bedre er det definitivt! Takk igjen til gode forhandlere som tar seg bryet! 😊

    Avslutter dagen med stigende måne og kald klar kvelds luft på balkongen, en bra dag, hentet guttungen som ikke er en guttunge lengre, men i en alder av 13 har tatt igjen farsan på 188 cm...og nye talere, det kunne vært verre, dårligere linse på denne 13 mini enn hva jeg er vant med med forresten...

    2F2FD05E-5E55-45E8-969F-FFC890C5DE6D.jpeg


    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.357
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer med flotte høyttalere! Antar ventetiden har vært en tålmodighetsprøver, men som kjent, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Slitan!
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Gratulerer med flotte høyttalere! Antar ventetiden har vært en tålmodighetsprøver, men som kjent, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Slitan!
    Takker! Jo disse er verdt å vente på, Accuphase synes også trives godt med de så dette er virkelig lovende!

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Gratulerer med nye høyttalere !
    Flotte kreasjoner.
    Håper du blir fornøyd.
    Takker!

    Jo de er skulpturelle og vakre! Fornøyd er en variabel tilstand, men for nå er man fornøyd, de samspiller godt med Accuphase og gir meg mye av det jeg liker, snart er man jo allikevel der at man er halvt døvhørt (hobbyens ironiske statement) hørselen halvert og økonomien muliggjør!
    Men, de skjenker opplevelser 😁

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det er i det minste pent å se på, det som spiller av lydene du tror du hører.
    Hehe...jo man skal visst vite mye og oppleve mindre i disse hi-fi tider, presentasjonen appellerer til meg, (jeg har faktisk en teknisk/objektiv åre også) på en følelsesmessig/teknisk måte, det kanskje kan kalles kunst, men vakkert gjøres det 😉

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, gratulerer så mye. Litt usikker på hvilke par jeg synes er penest, men sikker på at begge er svært vakre. Regner med gjesten i dag likte de og :)
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ja, gratulerer så mye. Litt usikker på hvilke par jeg synes er penest, men sikker på at begge er svært vakre. Regner med gjesten i dag likte de og :)
    Skjønnheten tar seg mange sider! Jeg vet det er en av hans favoritter å det forstår jeg, symbiosen Accuphase & Accordo..er på höjden över WB & AudioNet for meg og det er over 20 års hifi hängivenhet som er satt i bevegelse her, det betyr noe 😊

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn