musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    U

utgatt25555

Gjest
    U

utgatt25555

Gjest
    Lover at det ikke skal bli en utdragen avslöring, men vil gi meg litt god sövn og sanke noen fler förste inntrykk imorgen, för resten av bildene kommer :)

mvh

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.258
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Lover at det ikke skal bli en utdragen avslöring, men vil gi meg litt god sövn og sanke noen fler förste inntrykk imorgen, för resten av bildene kommer :)

mvh
    Gjør det musicus, smart....men jeg satser på en pupp:cool::cool:
    Sov gøtt;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.513
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt det nå begynner å skje noe! Har aldri likt andre hemmeligheter enn mine egne :mad:;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Med størrelsen på boksen skulle en tro det var en ny flatskjerm..

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.178
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Sto opp tidlig i dag for å se om det hadde kommet noe ut av esken...;)
    Still waiting...

U

utgatt25555

Gjest
    Godt det nå begynner å skje noe! Har aldri likt andre hemmeligheter enn mine egne :mad:;)
    Skal skynd meg litt langsomt, sanker inntrykk under dagen, så kommer det komme noen fler bilder etterhvert! :cool:

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    Med størrelsen på boksen skulle en tro det var en ny flatskjerm..

Ikke så dårlig gjettet, med tanke på störrelsen mener jeg, her finns det jo ingen TV i huset, og ikke har jeg planer på noen heller, så dessverre ;)

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.513
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Satser på at det er en DNC, men det kan en vel bare drømme om fra den kanten :D

U

utgatt25555

Gjest
    ...og mens jeg venter på at förste inntrykkene skal samle seg til de rette ordene...så må jeg komme med en erkjennelse:

Jeg legger meg flat i kabeldebatten! Det er forskjell på Powercords! i mitt oppsett, så kan andre ta seg av debatten med ”feilkonstruert elektronikk” mm...her oppleves det forskjeller som öker opplevelsen :cool:

Vis vedlegget 392131

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    Jeg har hatt de samme komponentene nu i 4 år, dvs amp, cdp og høyttalere, og jeg var/er fornøyd med oppsettet som det er, så fornøyd at det ikke føles fornuftig eller økonomisk forsvarbart å skulle bytte ut noe. Etter mye om å men...har jeg iaf kommet fram til at jeg ønsker å holde meg til samme merke, etter snart 10 år med kombinasjonen Audionet og Wilson Benesch, så vet jeg hva som holder for meg i lengden! Jeg brukte noen år på en ørkenvandring med mye annet og andre tilnærminger enn A & WB, men jeg vendte tilbake, så slik får det bli.

Har en stund hatt lyst å sette min SAM V2 på prøve mot SAM G2, og takket være en meget behjelpelig og medvirkende RoDa til å formidle ett evnt kjøp, ble dette mulig! Jeg digger min SAM V2 blandt integrerte amper, den sitter høyt og hardt!!! men tiden er inne for utmaning :cool:...ikke bare fant han en SAM G2 til meg, men den var også presis som jeg ville ha den i utførelse, svart med rødt display!! Snakk om å bli fristet!!

Vis vedlegget 392150

Klarer han G2 å sette seg på han V2?....

Vis vedlegget 392151

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    Nu, skal jeg igjen nyte 14 dager fri, og begynner straks med å steke opp litt svamp og Entrecote, sammen med litt god Italiensk rødvin og myyyye musikk! En mandag i nytelsens tegn! :cool:

Vis vedlegget 392169

mvh

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.258
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Slitan!!! Krysser fingrene for mye regn fremover :)

Nå er det bare å ta seg en tur innom nærmeste fargehandel :cool:;)

Vis vedlegget 392173

Hehehe...sendte presis avgårde en mail til Audionet og spurte om mulighetene for å endre finishen på VIP G2 ;)

mvh
    Gratulerer med test/kjøp, ikke helt fått med meg hva som er rett:cool:
    Men at G2 lett setter seg oppå/over V2 er jeg ikke i tvil om et sekund, har hørt begge og dette er et steg i riktig retning, om dog et litt kort steg etter egne preferanser:p;)
    Fronter i sort har dem sikkert i masse vis, display i rødt også, men redd det koster litt:rolleyes:;)

Ja ja, da ble det ikke WATT, men SAM G2;)

Vis vedlegget 392189

Følger med!!

gismo

Sist redigert:
    U

utgatt25555

Gjest
    Denne er brukt, litt! Sjekket prisen på WATT, ca 125K også det litt i meste laget for en int amp ;)

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    Sa vel noe engang om at en forsterker er som en kvinne, liker dem med litt ”hyller”, men ved nærmere ettertanke er en av de beste og kjæreste kvinnene jeg har vært involvert med, relativt flatbrystet, en fantastisk kvinne!! ;):cool: det kanskje blir en god relasjon dette også...

mvh

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.178
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Suget etter noe nytt er der.
    Også når man er fornøyd.
    :cool:

Det blir spennende å følge med videre.
    Uansett er det kanskje fristende å bytte til svart?
    Forandring fryder! Lykke til:)

U

utgatt25555

Gjest
    Suget etter noe nytt er der.
    Også når man er fornøyd.
    :cool:

Det blir spennende å følge med videre.
    Uansett er det kanskje fristende å bytte til svart?
    Forandring fryder! Lykke til:)
    Takker! svart er alltid ok! men var faktisk så fornøyd med V2 at jeg kunne levd (uvitende) med den noen år til, man vil alikevel alltid ha litt mer av det man har, om man liker og trives med det! og for min del er det nok AudioNet og WB om man tar bort rør & horn :)

mvh

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.258
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Sa vel noe engang om at en forsterker er som en kvinne, liker dem med litt ”hyller”, men ved nærmere ettertanke er en av de beste og kjæreste kvinnene jeg har vært involvert med, relativt flatbrystet, en fantastisk kvinne!! ;):cool: det kanskje blir en god relasjon dette også...

mvh
    Med eller uten pupper, hva spiller det for rolle så lenge hun er fantastisk;)
    Litt brukt er ofte et kvalitetstegn:cool:
    Gratulerer og kos deg musicus:D

gismo

U

utgatt25555

Gjest

mvh
    Med eller uten pupper, hva spiller det for rolle så lenge hun er fantastisk;)
    Litt brukt er ofte et kvalitetstegn:cool:
    Gratulerer og kos deg musicus:D

gismo
    I will!! :cool:

mvh

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer med den "flat-brystede" tyskeren. Og helt klart finere i sort. Hva består så forskjellene av , så langt ?:)

U

utgatt25555

Gjest
    Veeeldig lenge siden man spilte gjennom hele dette albumet!, det funker.....

Tool ”10 000 days”..

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    En gruppe jeg har det meste av i samlingen, men ikke har lyttet til på en stund, på tide å la han SAM G2 viser farger på prog også :cool:

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    Fra det ene til det andre, G2 henger godt med på metal, prog og jazz :cool:

mvh

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn