BangBang
Hi-Fi freak
Disse to dukket opp i posten før helga, og skal få seg noe spilletid på snurra i kveld....og liner opp med de to siste...
”Disconnected"
”a day at the beach"
mvh
knakanes gode plater begge to
Disse to dukket opp i posten før helga, og skal få seg noe spilletid på snurra i kveld....og liner opp med de to siste...
”Disconnected"
”a day at the beach"
mvh
Holder med litt vanskelig å finne ett favoritt album va de, men kjenner jeg dras mer til de to förste albumene deres..ellers er det greit å dra gjennom alle femDisse to dukket opp i posten før helga, og skal få seg noe spilletid på snurra i kveld.
knakanes gode plater begge to
Akkurat, håpløsheten og dysterheten er til og ta og føle på. Perfekt for å pleie kjærlighetssorg!Joy Division har visse kvaliteter, men er trist som faen.
Hun er bare fantastisk har det meste fra henne på hyllaLangt mellom syngedamene for tiden...fant fram denne igjen...har endel cdér med henne..
Sophie Zelmani ”My Song"
mvh
Talte opp 10 cdér mer enn husker jeg hadde så jeg er enig!, mer behehagelig og bedre enn jeg husker, og stemmen da...Hun er bare fantastisk har det meste fra henne på hylla
mvh
Klassiker.Går ikke ut på dato...
mvh
Kanskje hifi verdens fremste ingeniører ifht soliditet, de boksene der.. En ting som nesten kan gå i arv, Accuphase
hehehe...de kommer relativt greit fra det, men originalet er ju som regel bestSynth helter går akustisk. Jaja, høres ut som de er på rett vei
Me like... Hørte mye på han før.. Kanskje gjenoppta interessen å høre om det fortsatt er noen som trigger meg ...Det blir denne Herren som setter tonen for kvelden, ser originalen min er kraftig priset til 56£...hmmm
David Sylvian ”Sleepwalkers"
mvh
Favoritten min av alle utgivelserKom hjem til den siste Airbag i posten..nydelig skive!!
Airbag ”All Rights Removed"
mvh
Ser ut til vi bor i samme gate mtp musikksmak gutter. Det meste maoHun er bare fantastisk har det meste fra henne på hylla
mvh
Takker, og det dekker som nevnt mine enkle behovEnkelt og flott oppsett musicus
O
Dekker vel egentlig de flestes behovTakker, og det dekker som nevnt mine enkle behov
mvh
hehe...tenkte jeg skulle sagt det men lot väre, foruten om for de megatonn bass folka daDekker vel egentlig de flestes behov
O
Smått og godt... Sa brura..Lydmessig er man man särdeles fornøyd om dagen med min spille stil, jeg lytter på lave/middels høye volumer, der leverer E-650 etter mitt behov...ikke gjør det noe att det hele også tilfredsstiller øyet og dets begjär, ikke helt feil att eftermiddags solen også gir det hele en dimensjon med sin lyslek..
Vis vedlegget 667633
mvh
kvalitet!!..kvalitet ikke kvantitet!Smått og godt... Sa brura..