U
utgatt25555
Gjest
Guilty pleasure....med en historie...på org vinyl..
mvh
mvh
Blir tredje Volvo'n på rad dette, why change a winning concept osv...Grattis! Den får hilse på hybridbror her, 2019 med 89000 km
Litt hifi jåleri, fikk med clampen med vinylspilleren, men kjenner nevrosene når jeg må parkere den på spilleren ved skive bytte, selvsagt finns det løsninger! egen parking for clamps, så det ble bestilt en (basen) slik en idag, ikke bare bare å holde på 500 gr uten å lage merker
Vis vedlegget 703486
Sa jeg forresten at det sjelden har värt så fett å spille vinyl som på denne riggen (ikke siste ordet i noenting, men allikevel)
mvh
Er det han fra Pelle Parafins bøljeband?Kontemplativ og vakkert!
mvh
Stemmer!! her i en konstellasjon jeg selv ikke hadde gjettet når jeg hørte det förste gangen hjemme hos ImpulseEr det han fra Pelle Parafins bøljeband?
Nesten så jeg får lyst å teste den Anders Rogg skiven. Hvis jeg ikke husker helt feil var folka i Tramteateret godt forankret i AkP-ml bevegelsen. Det forklarer sikkert platetittelen, som enten kan leses lyrisk, eller som det var en hel gjeng som hadde røykt sokkene sine da de kom på platetittelenStemmer!! her i en konstellasjon jeg selv ikke hadde gjettet når jeg hørte det förste gangen hjemme hos Impulse
mvh
Baksiden gir noen sterke hint om hvilken retning det tar (og det er ikke AkPml veien...de havna vel, heldigvis i ”grøfta” etterhvert... ) men om en da også tar i betraktning at det kommer fra KKV så...den er instrumental, hadde ikke orket samme tema med tekstNesten så jeg får lyst å teste den Anders Rogg skiven. Hvis jeg ikke husker helt feil var folka i Tramteateret godt forankret i AkP-ml bevegelsen. Det forklarer sikkert platetittelen, som enten kan leses lyrisk, eller som det var en hel gjeng som hadde røykt sokkene sine da de kom på platetittelen
Hadde en cd med han en gang for lenge siden. Bra stemme.Gjenhør med en gammel traver, på en gammel cd...fra 1991...
mvh
Kan starte klubb, RoDa du og jeg. Gretne Gubber Grand Crusin, GGGC.. . Eller de som er så uheldige å kjøre den sikreste bilen. Hybrid V60 med firhjulstrekk, passer ypperlig.Livet leker med en, etter snart 16 år sammen er tiden kommet for å skilles fra min V70 2.4T over 300k kilometer har vi kusket sammen og med en total på tilsamans 380k km, er den påtagelig sliten...
Runs in the family, med lillebror V60CC denne gangen...visse krav som AWD, Diesel, automat og Cross Country med 2400 ccm og fem cyldrer var minste krav...ikke alltid så lett når man vil kjøpe brukt, men denne hentes hjem til fredag! 2016 mod med 45k km på meteret...tror jeg det er duket for mange nye goe bil år
Vis vedlegget 702660
Mvh
Får med meg det meste, (under rådende hifimessige omstendigheter)....har lyttet på de jevnt og trutt i over 20 år, studio albumene deres finnes i hyllaMye lavfrekvente lyder på Lambchop sine utgivelser. Fascinerende. Lyder en ikke hører så lett om en ikke har rekkevidden på oppsettet. Men regner med at du får med deg det meste musicus