Den har jeg også värt borti, klarte dog ikke lagre den like lenge som deg men testet den Laphroaig varianten nu, det var heftig! Som å skjenke en sterk en, de har endel nydelige varianter i sine små badger de slipper, kanskje ikke uten grunn att de her hjemme holder seg som favoritter år etter år...De ser meget lovende ut Sist jeg kjøpte en spesialvariant fra Innis & Gunn var det Mika´s Choice. Lagret den i 2 år før jeg drakk den og den var fløyel
Vis vedlegget 713895
Gjennomlytting bare, men den er stemningsfull, hun resiterer mest..må være i bedre textlytte form enn idag, men det er bra det lille jeg har rukket få med meg, den kommer spilles mer/mye framover...Fått hørt den?
Liker godt albumene til Warren Ellis og Nick Cave, filmmusikk
Takker! jeg bor å lever halveåret på havet (jobb) og klarer tydeligvis ikke slippe det helt på fritiden hellerGratulerer med ny bolig Fin utsikt får du også
hehe...lukta av olje og sjö...osv, har sittet mine år på kontor, men trives best i öppet landskapJeg leste mindre kystnær og tenkte at det bildet der var da kystnært nok
Grattis! Blir fint dette
Dette blir nok bra ja, på flere måterGratulerer med ny bolig etter hvert musicus
Blir bra dette da
gismo
Christer Falch har gjort en greie på FB på album som ikke utgitt på LP som har han skal tilgjengeliggjøre via crowdfunding. Åpnes for bestilling i morgen. Thinkebell er på listen......Ett par gamle gode skiver fra en duo (m.fl) man ikke har hört mye fra de siste årene, litt synd siden Vibeke Saugestad har en fantastisk stemme
Thinkerbell (Jörn Christensen/Vibeke Saugestad)
Thinkerbell 2
mvh
Flott initiativ, ett øyeblikks synd jeg ikke er eller har värt på fb på mange årChrister Falch har gjort en greie på FB på album som ikke utgitt på LP som har han skal tilgjengeliggjøre via crowdfunding. Åpnes for bestilling i morgen. Thinkebell er på listen......
Kanskje du bør ta deg en gjesteopptreden i morgen og sikre crowdfundingen på ThinkerbellFlott initiativ, ett øyeblikks synd jeg ikke er eller har värt på fb på mange år
mvh
Sletta kontoen for flere år siden, og når jeg hører hvordan Accuphase´n formidler de to albumene jeg har på cd, tror jeg att jeg sier meg fornøyd, men godt att Moss store röst (VS er fra Moss opprinnelig) får en ny mulighet å rekke ut til flereKanskje du bør ta deg en gjesteopptreden i morgen og sikre crowdfundingen på Thinkerbell