Jeg fikk mitt eksemplar i posten i dag. Virker lovende. Noe ulikt de andre tingene, ja.Noe nytt. Fikk nettopp den siste til Tim Bowness, Lost in the Ghost light, i hus. Høres bra ut ved første lytting. Gjenkjennelig ham, men ikke helt likt de forrige.
Vis vedlegget 427515
Veldig bra skive det der - min favoritt fra Lunatic Soul så langt.Lunatic Soul - Walking on a Flashlight Beam
En av favorittene fra 2014
Takk for tips. Dette var veldig braDworniak Bone Lapsa - Fingers pointing at the moon.
I mine ører en fantastisk utgivelse, beste jeg har hørt på mange år. Fikk 10 av 10 hos DPRP. Håper den faller i smak hos andre også.
Med litt finlytting så merker man sekvenser som like gjerne kunne vært gjort med Porcupine Tree. Ser frem mot konsertene i Oslo og Bergen. Skule gjerne ha hatt Marko Minnemann på trommer, men hr Wilson farter ikke rundt med sekunda musikere så dette blir topp.Sevald:
Hørt flere si at nyskiva til herr Wilson ikke sitter helt. For min del en innertier nok en gang, samme som med HCE. Han har jo tatt en ganske ny retning, noe mange reagerer på.
Den nye platen holder nok samme kvalitetsnivå som tidligere album. Savner bare litt av råheten hans. Ser frem til konsert. Hvem spiller trommer på turneen?Med litt finlytting så merker man sekvenser som like gjerne kunne vært gjort med Porcupine Tree. Ser frem mot konsertene i Oslo og Bergen. Skule gjerne ha hatt Marko Minnemann på trommer, men hr Wilson farter ikke rundt med sekunda musikere så dette blir topp.Sevald:
Hørt flere si at nyskiva til herr Wilson ikke sitter helt. For min del en innertier nok en gang, samme som med HCE. Han har jo tatt en ganske ny retning, noe mange reagerer på.
Det samme tenkte jeg på, det er flere sekvenser som minner om både Porcupine Tree og tidligere SW solomateriale. Gleder meg til konsertene, har billetter både til Bergen og Oslo. Du skal på begge?Med litt finlytting så merker man sekvenser som like gjerne kunne vært gjort med Porcupine Tree. Ser frem mot konsertene i Oslo og Bergen. Skule gjerne ha hatt Marko Minnemann på trommer, men hr Wilson farter ikke rundt med sekunda musikere så dette blir topp.Sevald:
Jepp, tar med både Oslo og BergenDet samme tenkte jeg på, det er flere sekvenser som minner om både Porcupine Tree og tidligere SW solomateriale. Gleder meg til konsertene, har billetter både til Bergen og Oslo. Du skal på begge?Med litt finlytting så merker man sekvenser som like gjerne kunne vært gjort med Porcupine Tree. Ser frem mot konsertene i Oslo og Bergen. Skule gjerne ha hatt Marko Minnemann på trommer, men hr Wilson farter ikke rundt med sekunda musikere så dette blir topp.Sevald:
Sevald: Det kan virke som det er Craig Blundell på trommesettet. Ellers blir vel godeste Beggs og Holzman med, det liker jeg. Til slutt Alex Hutchings på gitaren, og Ninet blir vel med på flere av konsertene.
Slik det ser ut nå, gjør jeg det og. Litt usikker på om jeg kjører eller tar toget over.Jepp, tar med både Oslo og BergenDet samme tenkte jeg på, det er flere sekvenser som minner om både Porcupine Tree og tidligere SW solomateriale. Gleder meg til konsertene, har billetter både til Bergen og Oslo. Du skal på begge?Med litt finlytting så merker man sekvenser som like gjerne kunne vært gjort med Porcupine Tree. Ser frem mot konsertene i Oslo og Bergen. Skule gjerne ha hatt Marko Minnemann på trommer, men hr Wilson farter ikke rundt med sekunda musikere så dette blir topp.Sevald:
Sevald: Det kan virke som det er Craig Blundell på trommesettet. Ellers blir vel godeste Beggs og Holzman med, det liker jeg. Til slutt Alex Hutchings på gitaren, og Ninet blir vel med på flere av konsertene.
wow!Får bli på neste shoppingtur i progens verden.. Kom nettopp inn døra med nytt fra Focus: Hocus Pocus Box på Red Bullet..
Denne har jeg også. Dette albumet syntes jeg er bandets beste utgivelse. Mesterverk rett og slett
Bestilte skiva jegNorsk instrumental skive som er verd å sjekke ut. Snurrer her på vinyl.............
Vis vedlegget 455894
Da ses viCDen hadde jeg fra før, men måtte jo også skaffe meg utgaven med Blu-ray som kom i posten i dag. Gleder meg stort til å se og høre denne på et habilt hjemmekinoanlegg
Vis vedlegget 461808
Og i morgen er det IQ konsert, herlig