P
parafinoksen
Gjest
Magen bra, da. Bra
Lechon eller suckling pig ble det siste gang jeg var her.Høres ut som at du storkoser deg der nede. Det er deg vel forunt etter så lang ventetid. Fått spist noe lechon da?
Nei, da blir det dårlig med gris. Men er en del mer godsaker å ta av der nede.Lechon eller suckling pig ble det siste gang jeg var her.
I mellomtider har søstra til dama gått henn og blitt muslim.
Så her blir det dårlig med gris.
Men det skal jeg takle lett.
Den ER kanon. Spilte den selv nettopp, dobbel CD forøvrig, pluss DVD!!Sammen med Yusef Lateef er han en absolutt favoritt. Denne skal spilles i kveld. Det må jo være kanon! Vis vedlegget 856301
Notert!Så du denne i går? Sånn apropos lekenhet og sånn... En av de beste versjonene av Autumn Leaves EVER - helt der oppe med Cannonball Adderley og Miles.
Sammensettingen med både trommis og ekstra perkusjon er en vinner, også benyttet på CD'en Blue Moon som er et must! Har du ikke den så kan jeg ikke hjelpe deg... Jamal ble forøvrig 92 i juli i år og er fortsatt aktiv!
https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/jazz-hva-hører-du-på-nå.18601/page-435#post-3659083
AHMAD JAMAL
The latest news, music, merch, concerts and collaboration opportunities for the legendary Ahmad Jamal.ahmadjamal.com
Blue Moon
Vis vedlegget 856299
Skal sjekkes jiff. Takk for tips..