Haha, hadde tenkt å løpe 5 år til.God bedring, min anbefaling er å slutte å løpe...
Så jeg får stå i det og stramme skoa.
Haha, hadde tenkt å løpe 5 år til.God bedring, min anbefaling er å slutte å løpe...
Det er sant. Har akkurat så jeg får klypetak på magan.Det er minuset med lav fettprosent. Jeg sliter med det samme når jeg har lite fett (isolasjon)
-BB-
Den fløy sin vei hehe..." Selv på plasser det ikke er normalt å få gåsehud. "
Da er de bare å ta av gåsa!
NETTOPP!!!
Du skulle ikke heller sett på en streaming løsning hvor du får brukt Spotify Connect?I dag kjøpte jeg meg Spotify premium.
2 år siden jeg hadde det.
Har savnet et bibliotek hvor jeg søke opp musikk som jeg vil ha på cd.
Steinar Raknes nå med skiva down south.
Dette er så bra.
Har vurdert en blåtann dac. Da kan jeg spille fra mobilen uten kabel.
Usikker på om lyden blir bedre?
Kanskje det er bytterett?
Topping dx3 pro+ 2500 kr.
Jeg ser den, helt klart. Men det vil koste meg rundt 10 tusen ekstra i året.Du skulle ikke heller sett på en streaming løsning hvor du får brukt Spotify Connect?
Spilling med blåtann gir ikke det helt store.
Vil si at en Chromecast Audio digitalt til en DAC slår alle Blurtooth-løsninger.
Haha, ja fin kombo. Yoga først da.Yoga og husvask, hvilken strålende kombinasjon, for å holde seg unna covid..
Ha en fin dag Lasse
Noen de som løper fort, og langt, ligger på jevn høydetrening på ca 1500-2500 moh. Da tenker jeg på våre sorte venner i Etiopia og Kenya. Holdt på å flate ut selv da jeg var i hovedstaden i Etiopia. Hadde glemt noe på hotellrommet i fjerde, gadd ikke heis, og løp opp. Merka at jeg var på 2400 moh, og fortsatt en feit lat gubbe..De som bor i Bolivia hadde ledd godt av mine 800 moh.
Hovedstaden La Paz ligger på 3500 moh.
Men jeg får nøye meg med bakgården min.
I morra blir det minimalt med fysiske utskeielser.