Store høyttalere i små rom fungerer fint, det man leser på nett er bare tull om det der .... Jeg har seksten 18", tjue 10" og 6-7 høyttalerpar i tillegg til 7-8 effektforsterkere og det rommet er 23,8 kvadrat .....Ja de er fine som et møbel.
Hadde jeg hatt et lite slott så hadde de nok passet bra inn.
Alle ht som er større enn mine er vel møbel, skulpturar eller noko midt mellom?Ja de er fine som et møbel.
Hadde jeg hatt et lite slott så hadde de nok passet bra inn.
Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe klassisk Tannoy.Alle ht som er større enn mine er vel møbel, skulpturar eller noko midt mellom?
Ja, det er openbert at designet til Tannoy er mynta på dei som skulle ønskt dei budde i eit slott, og namna understrekar liksom det (heilt til kinesarane overdreiv på båe måtar med “Royal Kingdom” og eit design tilpassa russiske oligarkar).
Eg har likevel sett biletbevis her inne på at mellomstore Tannoys funkar i normale, norske stover (som møbel).
Sjølv har eg forresten nesten like dårleg smak som det britiske småborgarskapet (som innreier sine semi-detachables med små hagar som om dei skulle vore Buckingham Palace). Heldigvis har kona hakket meir finesse.
Det siste året har jeg begynt å bruke ørepropper (type hørselvern) når jeg er ute og reiser. På flyplassen blir all støyen i ventehallen bare en svak summing i bakgrunnen. På flyet bruker jeg av og til ørepropper (til musikkbruk) og spiller av rosa støy på mobilen blandet med litt lyd av vind og regn. Det filtrerer bort alt av stemmer. Veldig behagelig.Haha, konge beskrivelse parafinoksen.
Men jeg takler sånne med et gjesp.
Øreplugger og så øreklokker utenpå så utgår kolikk spedbarn, slitsomme folk som elsker sin egen stemme osv.
Så til de på 200 + kg. Slå ned Midt armlene og jeg på 73 kg er ikke den som sitter direkte trangt.
Har mange 20 timers flyreiser de siste 15 åra bak meg.
Øreklokker er et minimum. Dette er jeg rimelig god på.
Vis vedlegget 895280
Tror det er for smått. Tipper en veggseksjon i eik og en buesalong.Forsterkerhenting?
300b henting og jeg blir barn igjen.Forsterkerhenting?
Haha, dritbraTror det er for smått. Tipper en veggseksjon i eik og en buesalong.
God kebab men og det er et digert men:Den kebaben går faktisk ned i magen, god smak - hvert fall den ene gangen jeg prøvde den.
Takk det samme Peter. For en utrolig fin gjeng dere er på Moet Audio.Takk for besøket 666!
Utrulig trivelig å hilse på deg. Timene fløy avgårde. Ha en trivelig tur hjem og ta gjerne kontakt om du vil innom Mogreina en tur.
Vanlegvis meiner eg at den viktigaste grunnen til å driva med kjøken-/urtehage at det er gøy. Eg gjer unnatak for chili, rett og slett fordi ordentleg chili er vanskeleg å få tak i på bygda. På Rema/Kiwi er det nokre greier eg eigentleg trur er små paprika.Jeg bad om medium pluss og fikk ikke engang mild.
Men min feil. Skulle selvsagt bedt om medium pluss India style.
Ja og det synes jeg også er ok.Godt gjort å holde prisen såpass "nedpå" Stue-stereoen min kommer nok på 35k nå .... Det jeg har i kjellern koster vesentlig mer ....
Nydelig forsterker. De Lowther høyttalerene på torget ville vel vært en god match.Jeg liker denne
Men merker faktisk ganske stor forskjell fra 87db høyttalere til 90db.
Så på sikt blir det noe som passer bedre til forsterkeren.