Takk Hoj, det er den.Gratulerer, utrolig lekker.
Takk Hoj, det er den.Gratulerer, utrolig lekker.
Kan underskrive på at Klipsch med 300b er en god kombinasjon. Spilte mange år på en MingDa 300b med Klipsch RP160. Svært gode opplevelserMen, har du sett folk med piano ute?
Jeg, som du, prøver å være fornøyd med tingenes tilstand. Og det gøyeste er jo når man klarer å stable sammen et jævli bra anlegg med latterlig få lapper!
300B hvis man lever et par tiår til!
Forresten, det er få som skjønner hvor gode billige små Klipsch er, da de stort sett parres med billig elektronikk. Men jeg har hatt et par -tre hakeslepp-opplevelser der. Poenget er vel at de er ekstremt effektive, og mitt førstevalg til jazz, og nesten alt annet.
Klipsch + 300B = Sant?
NFB er = glattere frekvensområde og mindre forvrengning.På toppen av min forsterker er det en Vippebryter : NFB, negative feedback switch.
På er minus 3 db og av er 0 db.
Dette har muligens noe med høyttalere og impedans og gjøre.
Den går jo opp og ned som en berg og dalbane.
Jeg trenger ikke noen matematisk formel men hører gjerne hva andre måtte mene om dette.
Av egen erfaring da.
Lasse
300B forsterker har jeg også til gode å høre,men har en First Watt J2 som visstnok spiller tett opp mot noen Allnic 300B monoblokker. Må vel få testet en slik forsterker med glødende lyspærer etterhvert også. Ja,enig, Klipsch og en vellydende forsterker med god 2.harmoniske forvrengning spiller så englene synger med, glemmer ikke så lett Cornwall 3 og First Watt J2!Men, har du sett folk med piano ute?
Jeg, som du, prøver å være fornøyd med tingenes tilstand. Og det gøyeste er jo når man klarer å stable sammen et jævli bra anlegg med latterlig få lapper!
Forresten, det er få som skjønner hvor gode billige små Klipsch er, da de stort sett parres med billig elektronikk. Men jeg har hatt et par -tre hakeslepp-opplevelser der. Poenget er vel at de er ekstremt effektive, og mitt førstevalg til jazz, og nesten alt annet.
Klipsch + 300B = Sant?
Det tror jeg på. Jeg har ikke hørt Cornwall eller de andre som ligner litt byggemessig.300B forsterker har jeg også til gode å høre,men har en First Watt J2 som visstnok spiller tett opp mot noen Allnic 300B monoblokker. Må vel få testet en slik forsterker med glødende lyspærer etterhvert også. Ja,enig, Klipsch og en vellydende forsterker med god 2.harmoniske forvrengning spiller så englene synger med, glemmer ikke så lett Cornwall 3 og First Watt J2!
Så langt i dag har jeg lyttet til musikk, drukket to doble cappuccinoer og spist en pose geléfigurer. Tror det blir en fin dag.Nesten godt du ikke har bedre lyd hjemme da, for da hadde du blitt seende ut som 90% av hifisentralens galinger .... Moderat pappakropp til regelrett overvektig. Jeg faller forøvrig inn under den kategorien
Haha, dritbra er du en hyggelig fyr kan du gjøre og se ut som du vil.Nesten godt du ikke har bedre lyd hjemme da, for da hadde du blitt seende ut som 90% av hifisentralens galinger .... Moderat pappakropp til regelrett overvektig. Jeg faller forøvrig inn under den kategorien
Hva sa du, ho het ???
Hei, hvilke Klipsch passer best til jazz og roligere musikk om man spiller på en MAE SET1?Men, har du sett folk med piano ute?
Klipsch + 300B = Sant?
Er det mulig å løpe 6 km i den hastigheten der med snittpuls på 108?Ble kun 12 km med spark. Greit nok.
Hjem til anlegget.
Jeg er avhengig, i og for seg greit nok det også hehe..
Vis vedlegget 896538 Vis vedlegget 896540
Hei, hvilke Klipsch passer best til jazz og roligere musikk om man spiller på en MAE SET1?
Eller vi kan godt si andre høyttalere også som ikke koster en bank...spiller i et lite rom og sitter 2,5 meter unna talerne i dag.