|
Bare tuller, siden du var sinna på meg i blues sin trådDefinitivt. Og @_RoDa_ er det synd på, stakkar....
Bryr meg null om OL men sport er overraskende ofte best på radioSnart OL fra Kina. Som litt over snittet interessert i sport så følger jeg med på det meste.
I år blir det selvsagt radio. Da får jeg proffe kommentatorer som jeg føler at jeg kjenner.
Dessuten kan jeg løpe, gå på ski, sparke, lage mat osv med radio på øret.
Blir minimalt tap å ikke se dette på reklamefjernsyn.
Tror dette blir bra.
Følger du podkasten "i det lange løp" på NRK Radio? Den er god, og har mye løpenerding. Anbefales.Bryr meg null om OL men sport er overraskende ofte best på radio![]()
Næh, men har f.eks jobba jævlig mye søndagsovertid på heimertkontoret med tippeligaen surrende i bakgrunnen.Følger du podkasten "i det lange løp" på NRK Radio? Den er god, og har mye løpenerding. Anbefales.
mvh
Legg ut en annonse på torget med ønske om å bytte ?Mine høyttalerstativ er 25 cm høye. Skulle hatt 45-50cm.
Så har jeg noen Solid Tech Stativer som er 71 cm.
Har vært innom tanken på å kappe de ned til 45 cm.
Men dette er ganske dyre (for meg) Stativer så det sitter litt langt inne å gå på med saga.
Dessuten ser de spinkle ut med mine høyttalere på.
Noen forslag?
Vis vedlegget 788230 Vis vedlegget 788232
Mine høyttalere er 50 x 35 x 25 ca. Høyde, dybde, bredde.
God ide, original subber som disse skal stå på hadde vært best. Men med frakt fra USA blir det dyrt.Hadde snekra sammen noe sjøl, jeg. Helst i samme farge som høyttalerne.
Jeg bruker forøvrig 60cm høye subber under 60cm høye stativhøyttalere og det fungerer knall her. Cirka 120cm på toppen er passe mener jeg. Diskant på rundt metern da.![]()
Takk for tipset men det blir for spinkelt.Hva med finnkode 246643389?
Er jo ikke verre enn å få to fine små subber bygget da, en 10" per side fra Seas (f.eks L26ROY) ville du nok ikke blitt misfornøyd med. Da har du bass i massevis, de kan brukes i forholdsvis små kasser og bekles med det man ønsker.God ide, original subber som disse skal stå på hadde vært best. Men med frakt fra USA blir det dyrt.
Har sett på alt mulig fra krakker til nattbord![]()