Tralla-la? Fikk du lov å ta med tralla inn til Tømmervik?Tralla på jobb. Vis vedlegget 784858
Hehe, de kjenner jeg godt. Men nå har jeg flyttet alt til mobilt bredbånd og har ikke noe ruter.Strømmer du, @666 ? Prøv Morph The Cat med Donald Fagen og Flight Of The Cosmic Hippo med Bela Fleck And The Flecktones.
(Skalk alle luker, og bind fast møblementet.)
Dritviktig å leve mens man lever HC smokk så er det slutt.At hifi kan forlenge livet er du et godt eksempel på L.... Imponert over tralla og deg.
Oh, yes.Dritviktig å leve mens man lever HC smokk så er det slutt.
Jeg har fulgt en del folk opp igjennom livet og ser klart at etter 80 så er rulleteksten i gang. Da er filmen slutt.
Så vi får holde stram wire to the bitter end.
Der er det noe gæærnt, ja. Kan du ta bilde av hvordan du har koblet?Jeg har nå Spillt noen dager med 2 Rel subwooferere.
En for Høyre og en for venstre.
Når jeg kobler til med speakon kabel til ht kontakt på respektive sider så halveres gain på forsterkeren.
Dvs jeg må øke volumet betraktelig når jeg feks spiller en cd.
For å få litt lyd i subbene må jeg sette de på max.
Ja de er små men.....
Jeg er i utgangspunktet fiendtlig innstilt til subwooferere.
Men her tror jeg at jeg gjør noe riv ruskende feil.
Grrr....
Skal ikkje den gule og den røde i hver sin kanal?Jeg fulgte videoen til Rel. How to connect stereo subwoofer to one amplifier.
Dvs en til hver side. Tvinne sammen rød og gul kabel til pluss og den svarte til minus eller jord eller la henge i løse lufta
Vis vedlegget 786566
Akkurat ja, har du prøvd med kun en sub bare for å sjekke om det er det samme?Jo, om du bruker 1 subwoofer så.
Ikke sånn når du bruker 2.
Kjedelig. Men for lite er ofte dyrt..Oppdatert
Subbene virker fint med transistor forsterker.
Så det er vel mulig at de reagerer på rørforsterker.
Uansett, mine høyttalere Omega super six alnico er oppgitt til 55 hz og 45 in room.
De oppleves å gå dypere en det.
Minimalt hørbart utslag ved 2 subber på full pupp.
Så jeg kommer ikke til å bruke disse.
Får sette det på kontoen læring.
Kanskje ikke det smarteste jeg har gjort.
Men gøy lell og subbene er fine.
Lasse
…minimalt hørbart utslag, sier du.…
Uansett, mine høyttalere Omega super six alnico er oppgitt til 55 hz og 45 in room.
De oppleves å gå dypere en det.
Minimalt hørbart utslag ved 2 subber på full pupp.
Så jeg kommer ikke til å bruke disse.