Ønsker anbefaling Nå låter det ræva!!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.419
    Antall liker
    17.115
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Ikke på Class II apparater.
    Jeg trodde at alle slike hadde ujordede støpsler, enten med utsparring i plasthuset for jordklemmene, eller flatstøpsler. Stemmer ikke det?
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Jeg trodde at alle slike hadde ujordede støpsler, enten med utsparring i plasthuset for jordklemmene, eller flatstøpsler. Stemmer ikke det?
    Gjør nok det.

    For min egen del går alt i dass siden jeg har en PC, noe Behringer pro utstyr og sånt. Så derfor har jeg også ujordet opplegg i lytterommet mitt.
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.221
    Antall liker
    9.459
    Torget vurderinger
    2
    Altså hør nå her, nå har jeg funnet ut av dette derre med god og dårlige dager. Det er så selvsagt at jeg ikke har tenkte på det før.
    Det må være vannnivået, ja nivået i vannreservoirene som slår inn. Strømmen skal jo gå langt og den er generert av vannkraft så med høyvann i reservoirene blir det mere kraft og bedre strøm, selvsagt.


     
    Sist redigert:

    Prospect

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.08.2013
    Innlegg
    135
    Antall liker
    74
    Sted
    Ute i det friere landskap (heldigvis)
    Er du nå sikker på at dette er svaret?
    Høres litt merkelig ut at det kan stemme.
    Har et inntrykk av at variasjonene er større det nærmere vannreservoaret folk bor.
    Rundt meg er det i hvertfall kraftstasjoner, dammer og nå også vindmøller på nær sagt alle kanter.


    Altså hør nå her, nå har jeg funnet ut av dette derre med god og dårlige dager. Det er så selvsagt at jeg ikke har tenkte på det før.
    Det må være vannnivået, ja nivået i vannreservoirene som slår inn. Strømmen skal jo gå langt og den er generert av vannkraft så med høyvann i reservoirene blir det mere kraft og bedre strøm, selvsagt.


     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.221
    Antall liker
    9.459
    Torget vurderinger
    2
    KRISE , KRIISE , KRISEEEE!!!

    I dag NÅ: Midt i en sang ble det plutselig øredøvende stille. Tidal sporet i Roon døde, og streameren forsvant fra Roon liste over "utganger".
    Samtidig slutter streamer appen å snakke med streameren, "Connection lost",, "Error XXX socket did not respond in time".
    KABLET NETT, kun kontroll av app er over Wifi

    1. Jaja, for vel restarte streamer. Suksess?: NEI
    2. Restarte Roon. Suksess?: NEI
    3. Restarte PC med Roon+Restarte Roon , Restarte streamer. Suksess: NEI
    4. Restarte switch (ikke audiofil...)+ det andre . Suksess: NEI
    5.Sjekk at Streamer /Pre funker med CD som kilde: JA, men Roon kommunikasjon via Ipad fortsatt død
    6.Pre og anaogt funker i allafall, hva var nå mailen til streamer support igjen ?
    7. Streamer er på listen over tilkoblede enheter til Routeren, men la meg nå bruke av/på knappen på routerern...
    8. Restarter alt fra router til høyttaler, nervepirreende spenning mens PC,Roon,Streamer remote app starte. ja Streamer APP KOBLER SEG OPP.
    9. LYD=SUKSESS..

    Epilog/prolog. Nå dette skjedde var det noen tordenbyger som passerte uten at jeg hørte det, men kona som var ute merket det.

    Var det noe elektrisk som forstyrret routeren og føkka opp systemet mon tro???. Man alt annet funket, bare ikke router-streamer samspill

    Som vanlig endte det godt, og det er ikke første gang jeg får anleggspanikk, vanligvis er det brukerfeil,men ikke denne gangen...
    Nå blir den en ØL til middag tenker jeg, puuhs!!
     
    Sist redigert:

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.985
    Godt du fikk lyd igjen.

    Fin side som viser lyn

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn